2007-11-15, 16:53
Medlem
Tjenare. Har än så länge bara testat Davidoff Classic (de svart-röda), och jag undrar hur dom andra smakar (Gold, de beiga paketen).

Hur starka är dom? Hur smakar dom?

Orkar inte punga ut 50 spänn för att veta att dom är sämst. Så jag frågar er!
Citera
2007-11-15, 17:26
Bannlyst
Hur vet du redan att dom är sämst? och varför vill du då veta hur dom smakar när du redan vet att dom är sämst?

Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Orkar inte punga ut 50 spänn för att veta att dom är sämst.
Citera
2007-11-15, 17:37
Medlem
Yeah!!s avatar
Smak är väl för fan individuellt och sen beror det ju jävligt mkt på vad man jämnför med. Tänk för fan.
Citera
2007-11-15, 18:11
Medlem
Jag skrev fel, menade "Orkar inte punga ut 50 spänn OM DE NU SKULLE VARA SÄMST".

Okej, "Yeah!!", men jag skiter i det faktiskt. Vill veta vad de som testat ciggen tycker.
Jag vet att smaken är individuell, det kom man på som 4-åring typ. Så du behöver inte påpeka det.
Citera
2007-11-15, 18:39
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Smak är väl för fan individuellt och sen beror det ju jävligt mkt på vad man jämnför med. Tänk för fan.

Han fråga ju inte om dom var goda eller inte, utan vad/hur dom smakar, salad smakar salad även om du inte tycker det är gott om du förstår vad jag menar.
Citera
2007-11-16, 00:11
Medlem
Earthblinds avatar
Dem smakar rök Jag gillar inte dem iallafall när jag testade dem men alla har olika smak.
Citera
2007-11-16, 01:38
Medlem
Pompe de velos avatar
Davidoff Classic är mitt första val, men när min lokala hade slut så köpte jag de vita en gång. Det gör jag inte om. De smakar plast. Och dessutom är det mindre nikotin i. Varför betala lika mycket för en mindre nickokick?
Citera
2007-11-16, 08:45
Medlem
Alldeles för mesiga, de (liksom övriga lightcigaretter) har den där vidriga bismaken av att försöka vara så neutrala som möjligt. Rök inte light.
Citera
2007-11-16, 11:57
Medlem
Då vet jag! Tack så mycket!
Citera
2007-11-17, 00:42
Medlem
Star Treks avatar
Köpte ett paket i förrgår för 40kr för paketet såg så intressant ut, vilken jävla besvikelse. Trodde det skulle vara nåt speciellt märke men visst fan verkar det som att cigg är cigg och nästan alla märken är likadana förutom kanske nån lidl cigg vs marlboro osv.. Nä snus och cigarr håller jag mig till
Citera
2009-05-26, 14:50
Medlem
Nailzzs avatar
Smakar väl lite som marlboro gold
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in