• 1
  • 2
2007-11-15, 15:47
Bannlyst
ska börja med kreatin igen men jag tycker det är så tråkigt, men i alla fall jag letar effter ett kreatin som gör så att man suger åt sig ordentligt med vatten så man sväller och ger bra pump så man ser riktigt biffig ut.

några förslag?

jag har testat creapure, men jag tyckte inte det gav några speciella effekter pluss att det var ganska dyrt för den lilla dosen man fick.

är dalblads kreatin nått att ha?
Citera
2007-11-15, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
ska börja med kreatin igen men jag tycker det är så tråkigt, men i alla fall jag letar effter ett kreatin som gör så att man suger åt sig ordentligt med vatten så man sväller och ger bra pump så man ser riktigt biffig ut.

några förslag?

jag har testat creapure, men jag tyckte inte det gav några speciella effekter pluss att det var ganska dyrt för den lilla dosen man fick.

hahahaha

Uhm, pröva monohydrat från gg?
Citera
2007-11-15, 18:03
Medlem
Baltistas avatar
Jag tycker att monohydrat från gg fungerar bra, men har inte sugit åt mig så mycket vätska, men vad är poängen med det?
Är lite explosivare nu, sen tycker jag att jag inte blir lika trött som jag var förut under fredagspasset, tränar alltså 3 dagar innan fredagen och brukade vara helt matt i kroppen förut.
Citera
2007-11-15, 18:49
Medlem
eilahtans avatar
Använder kreatin complete från gg, funkar skitbra!
Citera
2007-11-15, 18:57
Medlem
yonnys avatar
Jag använder monohydrat och binder till mig en del vätska. Det kanske inte ger någon before-after-bild som kan användas i TV-shop för att kränga valfri bluffprodukt, men det ger åtminstone en psykologisk biffighet.
Citera
2007-11-15, 20:36
Medlem
da_maas avatar
Citat:

några förslag?

Har testat fyra olika kreatin, Star Nutrition, Eiselt, Twinlab och AST-SS.

Tycker bäst om kreatinet från AST, även om det är dyrast. Bra pump, bra med vätska och löser sig bra i vatten.
Citera
2007-11-15, 23:09
Bannlyst
tack så mycket för tipsen gott folk
Citera
2007-11-15, 23:21
Medlem
Killen i stans avatar
Kommer inte ihåg vad kreatin "typen/modellen" hette innan monohydrat kom.
Det är väl den som suger åt sig mest vätska.?!
Annars så är det nog monohydrat man får prova flera olika tillverkares iom att alla personers kroppar säkert suger åt sig olika.

tex: kre-alkalyn mfl tycker ja personligen inte suger åt sig vätska direkt nämnvärt..iaf inte nått ja har märkt av nått.
Citera
2007-11-15, 23:57
Medlem
caran672s avatar
AST monohydrat

Good shit
Citera
2007-11-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killen i stan

tex: kre-alkalyn mfl tycker ja personligen inte suger åt sig vätska direkt nämnvärt..iaf inte nått ja har märkt av nått.

Kanske för att kre-alkalyn inte ska binda vätska?

Tycker Fairings monohydrat är bra käkat de ett par månader nu ger bra resultat.
Citera
2007-11-16, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caran672
AST monohydrat

Good shit

dethära ast monohydrat går det att köpa från gg's lilla utbud?
har nämmerligen en gg affär i stan så lite onödigt för mig att betala frakt
Citera
2007-11-16, 10:04
Medlem
caran672s avatar
Citat:
dethära ast monohydrat går det att köpa från gg's lilla utbud?
har nämmerligen en gg affär i stan så lite onödigt för mig att betala frakt

nej www.ast-ss.se, snabb leverans. typ 2 dagar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här