jag har som sagt problem med att extracta stora filer som t.ex spel från rar filer.
den säger att jag inte har tillräckligt med minne på hårddisken, men jag har 400 gb kvar ... men tar jag filerna för sig så går det .
men jag uindrar, innan jag sätter igång.. när jag formaterade datorn gjorde jag 2 partitioner (50 gb , 450 gb ) 50 gb os o 450 gb annat. jag snabbformaterade 450 gb, är det felet ?
Jag antar att du även har installerat en del program på den lilla os-partitionen? Jag antar också att det inte finns så värst mycket ledigt utrymme på denna partition?
I så fall är det troligtvis så att winrar (eller vad du nu använder) försöker packa upp dina rar-filer temporärt till denna partition men att det inte finns tillräckligt med utrymme (glöm inte att windows lägger beslag på en del av partitionen för sin swap-fil).
Ändra i så fall winrar's inställningar för temporära filer så att dessa läggs på den stora partitionen istället...
Jag antar att du även har installerat en del program på den lilla os-partitionen? Jag antar också att det inte finns så värst mycket ledigt utrymme på denna partition?
I så fall är det troligtvis så att winrar (eller vad du nu använder) försöker packa upp dina rar-filer temporärt till denna partition men att det inte finns tillräckligt med utrymme (glöm inte att windows lägger beslag på en del av partitionen för sin swap-fil).
Ändra i så fall winrar's inställningar för temporära filer så att dessa läggs på den stora partitionen istället...
Edit: Omdisponering...
tack så mycket för ett informativt svar, ska testas !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!