• 2
  • 3
2007-11-14, 23:55
Medlem
mtees avatar
Jag skulle rekomendera någon svagare form av benzo. Börja med t ex 5mg sobril och om du inte känner någon skillnad så kan du alltid öka dosen. Fast jag tycker absolut att du ska vända dig till en psykolog eller dylikt. Att använda sig av droger är absolut ingen långsiktig lösning.
Citera
2007-11-15, 00:50
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
nervlugnande medel mot osäkerhet i sin person?
du och ni andra är way off..

benso gör att du skiter i hur du interagerar i sociala situationer, ångesten kanske försvinner, men inte problemet. dvs du är fortfarande samma trista, ångestsmittande person...fast det känns inte lika jobbigt att interagera med andra.

stimulanter som amfetamin däremot, släpper lös all inbördes potential och energi, dvs man blir - och inte minst - känner sig starkare, uthålligare, grymt snabbtänkt, infallsrik och full av energi, omnipotens samt ren och skär livskraft.

tjack är ju inte kännt för att göra folk osäkra eller osociala direkt...

När man börjar komma ner e de ju dock inte lika roligt att umgås me folk längre, utan tvärtom långt värre än normalt. Då e de hem till sängen å nåra tramadol som gäller...
Citera
2007-11-15, 01:15
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtee
Jag skulle rekomendera någon svagare form av benzo. Börja med t ex 5mg sobril och om du inte känner någon skillnad så kan du alltid öka dosen. Fast jag tycker absolut att du ska vända dig till en psykolog eller dylikt. Att använda sig av droger är absolut ingen långsiktig lösning.

5mg sobril är extremt lite, det motsvarar 1/3 5mg Diazepam. Tror inte många skulle känna nått på de...
Citera
2007-11-15, 01:23
Medlem
mtees avatar
Tänkte mer på att TS kanske inte har någon större erfarenhet av dessa substanser och då är det ju bäst att ta det lugnt i början och sedan öka till man hittar en dos som passar honom.
Citera
2007-11-15, 12:52
Medlem
sailawayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
nervlugnande medel mot osäkerhet i sin person?
du och ni andra är way off..

benso gör att du skiter i hur du interagerar i sociala situationer, ångesten kanske försvinner, men inte problemet. dvs du är fortfarande samma trista, ångestsmittande person...fast det känns inte lika jobbigt att interagera med andra.

stimulanter som amfetamin däremot, släpper lös all inbördes potential och energi, dvs man blir - och inte minst - känner sig starkare, uthålligare, grymt snabbtänkt, infallsrik och full av energi, omnipotens samt ren och skär livskraft.

tjack är ju inte kännt för att göra folk osäkra eller osociala direkt...

Men tramadol gör väl en pratglad och ångestfri lika bra som benso?
Men om jag skulle ta benso; vad skulle det i såfall vara- Xanor? Hur kommer jag över det?

Jag vill nog inte ta amfetamin eller liknande, är avskräckt från allt så'nt...

Problemet är att jag inte hittar nån webshop som säljer den här skiten billigt
Citera
2007-11-15, 13:59
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailaways
Men tramadol gör väl en pratglad och ångestfri lika bra som benso?
Men om jag skulle ta benso; vad skulle det i såfall vara- Xanor? Hur kommer jag över det?

Jag vill nog inte ta amfetamin eller liknande, är avskräckt från allt så'nt...

Tramadol är mycket skönare å socialare än benso, skit i benso! Xanor är bra mot svår ångest men inget som man skall börja bruka dagligen, inte tramadol heller iofs
Citera
2007-11-15, 14:30
Medlem
everymove__s avatar
N¨n websho där man hittar xanor?
Citera
2007-11-15, 14:40
Medlem
sailawayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Tramadol är mycket skönare å socialare än benso, skit i benso! Xanor är bra mot svår ångest men inget som man skall börja bruka dagligen, inte tramadol heller iofs

OK.
Det kruxiga är att jag inte hittar någon "bra" webshop med tramadol.
Skulle uppskatta om någon kunde PMa mig om du vet av någonstans där dem säljer billigt...

Vill bara ha nåt NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Citera
2007-11-15, 16:23
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailaways
Iväg till en läkare och klaga över panikångest och sömnproblem. Kan du prata är det inga problem alls att få Xanor utskrivet. Visst, det kanske tar ett par besök, men det är inte alls så svårt som alla säger.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in