Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Jag skulle säga E eller ren MDMA. Förslagsvis E.
Ger en speedad kärlek, och försåelse (om ändå tillfälligt men..) för dina medmänniskor. Alla positiva intryck amplifieras och negativa existerar inte.
du kan hålla igång, prata, dansa och festa på ett helt nytt sätt. svårt att beskriva, men som att vara fast i ett lyckoskratt utan att skratta ungefär.
Det är första gången som är den mest fantastiska.
Nu är inte sånnahär droger lösning på ett större vardagsproblem, men jag skulle ändå vilja säga den ger ett förändrat synsätt. Sen om det är nyttigt för en att ha den vetskapen är en annan fråga förståss..
själv ångrar jag inte att jag testat några gånger..
Tror inte att man kan knapra E varje gång man ska umgås med folk
Det är fan lättare att se att någon är E:ad än svampad enligt mig
Men du kanske menade en något låg dos, annars tror jag inte många vill umgås med TS när han springer omking och kramar sina medmänniskor
Fan nu vart jag sugen igen
Tycker att TS ska prova tramadol, någon benzo eller amfetamin.
tramadol är nog det bästa, det är det som du kan vara mest påverkad av utan att det märks någonting enligt mig (hoppas att du förstår vad jag menar)
Du blir pratsugen, inte speciellt slö (vid lägre doser) och det märks knappt.
Men då ska du inte "fylla" på enligt mig. Alltså köra en hel dag utan då övergår lätt euforin till irritation och du stör dig bara på människor, så en stagid dos bara de gånger du har tänk att ta det.
Sen bör du inte ta det varje dag då det är beroende framkallande, men itne speciellt mycket.