2007-11-14, 12:26
Medlem
yeah´ss avatar
Jag skulle säga E eller ren MDMA. Förslagsvis E.

Ger en speedad kärlek, och försåelse (om ändå tillfälligt men..) för dina medmänniskor. Alla positiva intryck amplifieras och negativa existerar inte.
du kan hålla igång, prata, dansa och festa på ett helt nytt sätt. svårt att beskriva, men som att vara fast i ett lyckoskratt utan att skratta ungefär.

Det är första gången som är den mest fantastiska.

Nu är inte sånnahär droger lösning på ett större vardagsproblem, men jag skulle ändå vilja säga den ger ett förändrat synsätt. Sen om det är nyttigt för en att ha den vetskapen är en annan fråga förståss..

själv ångrar jag inte att jag testat några gånger..
Citera
2007-11-14, 12:49
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah´s
Jag skulle säga E eller ren MDMA. Förslagsvis E.

Ger en speedad kärlek, och försåelse (om ändå tillfälligt men..) för dina medmänniskor. Alla positiva intryck amplifieras och negativa existerar inte.
du kan hålla igång, prata, dansa och festa på ett helt nytt sätt. svårt att beskriva, men som att vara fast i ett lyckoskratt utan att skratta ungefär.

Det är första gången som är den mest fantastiska.

Nu är inte sånnahär droger lösning på ett större vardagsproblem, men jag skulle ändå vilja säga den ger ett förändrat synsätt. Sen om det är nyttigt för en att ha den vetskapen är en annan fråga förståss..

själv ångrar jag inte att jag testat några gånger..

Tror inte att man kan knapra E varje gång man ska umgås med folk
Det är fan lättare att se att någon är E:ad än svampad enligt mig
Men du kanske menade en något låg dos, annars tror jag inte många vill umgås med TS när han springer omking och kramar sina medmänniskor

Fan nu vart jag sugen igen

Tycker att TS ska prova tramadol, någon benzo eller amfetamin.

tramadol är nog det bästa, det är det som du kan vara mest påverkad av utan att det märks någonting enligt mig (hoppas att du förstår vad jag menar)

Du blir pratsugen, inte speciellt slö (vid lägre doser) och det märks knappt.

Men då ska du inte "fylla" på enligt mig. Alltså köra en hel dag utan då övergår lätt euforin till irritation och du stör dig bara på människor, så en stagid dos bara de gånger du har tänk att ta det.

Sen bör du inte ta det varje dag då det är beroende framkallande, men itne speciellt mycket.
Citera
2007-11-14, 12:53
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Men du kanske menade en något låg dos, annars tror jag inte många vill umgås med TS när han springer omking och kramar sina medmänniskor

Nej, där har du en poäng. Tänkte nog inte det skulle handla om varje dag.
Kanske skulle en låg dos amfetamin göra suset. men det är inte helt komlikationsfritt att gå på tjack varanda dag heller..

Nån annan hade föreslagit alkohol, vilket också kanske va lite mysko, hur kul är det att umgås med nån som är halvpackad kl 11 tisdag förmiddag.

Han kanske skulle börja på ngn kurs istället. Plugga eller ngt och skippa vardagsdrogandet?
Citera
2007-11-14, 13:46
Medlem
jonas.asss avatar
Oxynorm tycker jag att man blir sjukt social på.. Dock är det kanske inte så nyttigt att slänga i sig det varje dag då det är fruktansvärt beroendeframkallande och tolleransen höjs ganska snabbt
Citera
2007-11-14, 13:53
Medlem
Trollishs avatar
Folk här msåte vara dumma i huvet som föreslår amfetamin xtcy tramadol mm.

Bensodiazipiner och alkohol är vadfan grabben behöver i stora mängder också.
Citera
2007-11-14, 14:35
Bannlyst
Skaffa dig ett självförtroende sen kan du va kung över alla eller hitta en kärlek(människa) som gör dig trygg.
Citera
2007-11-14, 17:03
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailaways
Jag har faktiskt inte hunnit tänkt så mycket, bara att jag behöver något för att stå ut. Bästa alternativet är ju terapi, då jag har många fixa sociala destruktiva idéer för mig, men med social ångest är det bemödansvärt att prata om händelser, känslor och psykiska problem.

Men kanske att Tramadol är ett alternativ, eftersom nu när jag tänker efter, vill jag inte vara drogad 24/7, utan kanske bara vissa dagar; alltså inte särskilt stor beroenderisk.
- Hur kommer jag då över Tramadol på bästa sätt? Visst helst inte gå till nå'n sketen doktor och tjaffsa i några månader innan jag får ut någon med äkta verkan (atarax funkar inte!^^).

mrdominik; LSD nej tack...

Är inte speciellt svårt att hitta tramadol, finns både shoppar inom Sverige å EU som säljer. kolla runt lite på forumet ...
Citera
2007-11-14, 17:59
Medlem
FoXxs avatar
Själv rekommenderar jag 2mg av både Klonazepam (Iktorivil) samt Lorazepam (Temesta).

Avslappnande och ångestdämpande som fan!
Man kan nog med fördel ta en låg dos Amfetamin för att inte vara alltför sluddrig i sitt tal.
Citera
2007-11-14, 20:13
Medlem
sailawayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500

tramadol är nog det bästa, det är det som du kan vara mest påverkad av utan att det märks någonting enligt mig (hoppas att du förstår vad jag menar)

Du blir pratsugen, inte speciellt slö (vid lägre doser) och det märks knappt.

Men då ska du inte "fylla" på enligt mig. Alltså köra en hel dag utan då övergår lätt euforin till irritation och du stör dig bara på människor, så en stagid dos bara de gånger du har tänk att ta det.

Sen bör du inte ta det varje dag då det är beroende framkallande, men itne speciellt mycket.

Ah bra tips.
Jag är mer ute efter att kunna känna mig FRI i mina sociala förehavanden, jag vill inte använda det som någon drog för att förtrycka jobbiga känslor. Det skulle i längden leda till missbruk.

För att de mentala spärrarna ska släppa måste jag dricka ganska så mycket alkohol, och det funkar ju inte till vardagen. E & amfetamin vill jag inte inta... det säger väl sig självt?
Preparatet får inte vara FÖR beroendeframkallande, jag är rädd av mig. Vill inte hamna i missbruk, eftersom jag tror jag lätt tror det skulle kunna bli så...

Citat:
Är inte speciellt svårt att hitta tramadol, finns både shoppar inom Sverige å EU som säljer. kolla runt lite på forumet ...

Tack, ska göra!

guys, ska testa Tramadol då...
Citera
2007-11-14, 21:31
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ah bra tips.
Jag är mer ute efter att kunna känna mig FRI i mina sociala förehavanden, jag vill inte använda det som någon drog för att förtrycka jobbiga känslor. Det skulle i längden leda till missbruk.

För att de mentala spärrarna ska släppa måste jag dricka ganska så mycket alkohol, och det funkar ju inte till vardagen. E & amfetamin vill jag inte inta... det säger väl sig självt?
Preparatet får inte vara FÖR beroendeframkallande, jag är rädd av mig. Vill inte hamna i missbruk, eftersom jag tror jag lätt tror det skulle kunna bli så...

Tack, ska göra!

guys, ska testa Tramadol då...

Men du kommer ju garanterat att fastna i ett beroende/missbruk om du måste ta en drog för att fungera som en normal människa. Jag vet att det låter tråkigt men vänd dig till en psykolog eller något liknande. narkotika i din situation kan aldrig sluta väl.
Citera
2007-11-14, 22:15
Medlem
lakritspipans avatar
Nån benso och Tramadol skulle nog kunna hjälpa.
Citera
2007-11-14, 23:06
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Hej,

jag undrar vad för preparat/drog man ska inta om man vill
ta sig ur mentala tankespärrar? Vilken drog gör en mer lösryckt och fri?

Har social ångest, men anledningen ligger hos mig ju; mentala spärrar (saker som inte fungerar vare sig jag är själv eller bland folk)

Rohypnol?

nervlugnande medel mot osäkerhet i sin person?
du och ni andra är way off..

benso gör att du skiter i hur du interagerar i sociala situationer, ångesten kanske försvinner, men inte problemet. dvs du är fortfarande samma trista, ångestsmittande person...fast det känns inte lika jobbigt att interagera med andra.

stimulanter som amfetamin däremot, släpper lös all inbördes potential och energi, dvs man blir - och inte minst - känner sig starkare, uthålligare, grymt snabbtänkt, infallsrik och full av energi, omnipotens samt ren och skär livskraft.

tjack är ju inte kännt för att göra folk osäkra eller osociala direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in