• 1
  • 2
2007-11-13, 17:06
Medlem
alprazolam_s avatar
Nu börjar jag fanemig undra. När dom skickade mitt piss på analys för ett tag sen så var jag pos på iktorivil och flunitrazepam. Jag hade dock inte tagit flunisar, utan nitrazepam. Min polare berättade nyss att han hade maxvärden på thc och han hade rökt en holk, på stickan var han negativ. Nu fick jag brev från farbror blå att jag varit pos på: alprazolam, nordazepam, temazepam och thc, varav jag endast tagit thc och alprazolam.

Har andra varit med om liknande upplevelser?
Citera
2007-11-13, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nu börjar jag fanemig undra. När dom skickade mitt piss på analys för ett tag sen så var jag pos på iktorivil och flunitrazepam. Jag hade dock inte tagit flunisar, utan nitrazepam. Min polare berättade nyss att han hade maxvärden på thc och han hade rökt en holk, på stickan var han negativ. Nu fick jag brev från farbror blå att jag varit pos på: alprazolam, nordazepam, temazepam och thc, varav jag endast tagit thc och alprazolam.

Har andra varit med om liknande upplevelser?

Känner folk som pissade på amfetamin när dom tagit dxm.
Citera
2007-11-14, 18:43
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Känner folk som pissade på amfetamin när dom tagit dxm.
Människor kan ju göra fel även om själva analysen är rätt tillförlitlig...
Citera
2007-11-14, 21:15
Bannlyst
Citat:
Människor kan ju göra fel även om själva analysen är rätt tillförlitlig...

Vad menar du?
Citera
2007-11-14, 21:19
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Vad menar du?

Att personalen blandat ihop olika personers piss kanske?
Citera
2007-11-15, 12:12
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Att personalen blandat ihop olika personers piss kanske?
Ja precis, den mänskliga felfaktorn gör ju att inget kan vara 100% tillförlitligt.
Blanda ihop piss, skriva fel (flunitrazepam istället för nitrazepam) osv.

Är det verkligen inte någon som har nå egna upplevelser att dela här?
Detta är något som har förstört, både för mig själv och vänner som fan vissa gånger.
Citera
2007-11-15, 13:17
Bannlyst
flunitrazepam bryts ner till nitrazepam, iaf enligt min läkare.
Och nordazepam är väl från diazepam och det kan sitta jävligt länge om man
ätit mycket.

mvh Gimpstar
Citera
2007-11-15, 13:21
Medlem
be att få ut provsesultatet . ev har dom kört en fuling och bara gissat på något
Citera
2007-11-15, 13:41
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen-
flunitrazepam bryts ner till nitrazepam, iaf enligt min läkare.
Och nordazepam är väl från diazepam och det kan sitta jävligt länge om man
ätit mycket.

mvh Gimpstar
Ok, jag hade tagit stess, vilket kan förklara nordazepamen då.
Ja det är väl inte stor skillnad mellan nitra och flu, flu är väl en manipulerad starkare nitra vad jag förstått. Grejen är att psykpersonalen vägrade tro på att jag ätit nitra och inte roppar. Spelar roll, menade jag på, vilken tablett jag tagit? Pos som pos, jag har ingen anledning att ljuga sa jag, utan ville bara uppmärksamma på att detta inte stämde. Men det trodde dom inte på...
Citera
2007-11-15, 13:47
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
be att få ut provsesultatet . ev har dom kört en fuling och bara gissat på något
Det har jag funderat på, och är ganska övertygad om att dom gör ibland. Men nu sist fick jag faktiskt se pappren, när den här Nitra vs flu incidenten var.

Stickorna är ju ännu värre, när jag var inlagd så var jag först pos på : tch och kokain, pissade igen, negativ, pissade igen nästa dag och var pos på buprenorfin, då höll jag på att få spel, och nästa dag negativ igen.
Liksom vafan, menade jag på, nu visar det ju olika varje gång jag pissar och jag har varit inlagd hela tiden, nu måste ju även ni inse att stickorna är knas.
Men nej nej, det e du som e så bra på att manipulera säger idioterna!
Som om jag skulle manipulera mig positiv?
Citera
2007-11-15, 13:58
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Det har jag funderat på, och är ganska övertygad om att dom gör ibland. Men nu sist fick jag faktiskt se pappren, när den här Nitra vs flu incidenten var.

Stickorna är ju ännu värre, när jag var inlagd så var jag först pos på : tch och kokain, pissade igen, negativ, pissade igen nästa dag och var pos på buprenorfin, då höll jag på att få spel, och nästa dag negativ igen.
Liksom vafan, menade jag på, nu visar det ju olika varje gång jag pissar och jag har varit inlagd hela tiden, nu måste ju även ni inse att stickorna är knas.
Men nej nej, det e du som e så bra på att manipulera säger idioterna!
Som om jag skulle manipulera mig positiv?

Kräv ett dna-test eller liknande av pisset. Om det kommer upp i rättegång så måste du begära det.
Citera
2007-11-15, 14:14
Medlem
Derisions avatar
Innan jag pissade var jag ärlig och sade att jag tagit cb, Stilnoct, Imovane och Iktoviril, men efteråt sade de att det även visade på andra grejjer, och gav mig en menande blick. Jag hade ingen aning om vad de menade, eftersom jag inte hade tagit något annat än det på flera veckor, men de vägrade berätta vad. Jag sade att det är väl klart de måste berätta, jag vill ju veta vad jag fått i mig, men de sade bara att de inte skulle berätta det just då.
Just då var jag inte i stånd att diskutera, men såhär i efterhand blir man ju nyfiken, om de blandade ihop mig med någon annan eller vad som hände.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in