2007-11-19, 07:46
Medlem
Auditors avatar
Enligt (S) i Växjö så har vi ingen massinvandring
Skönt va?

http://www.smp.se/nyheter/lobbyn/har-vi-en-massinvandring-som-hotar-vart-kulturarv(314385).gm
Citera
2007-11-19, 09:16
Medlem
Utgårdalokes avatar
Fokus nummer 38 år 2007 rapporterar det vi alla ser varje dag vi stiger in i en tunnelbanevagn. Rumänerna är i antågande! Rumäner är en förskönande omskrivning för tiggande zigenare. Tiggeri, skräp och brottslighet följer i syndaflodens spår. Göran Persson varnade oss för denna sociala turism och se så rätt han fick!
Citera
2007-11-19, 10:17
Medlem
Västkustskts avatar
Är inte själva grundtanken med en demokrati att de folkvalda politikerna i största möjliga mån ska representera folkets åsikter?

Finns det verkligen ett folkligt stöd för denna enorma massinvasion?

Det verkar som om politikerna är i maskopi mot folket, är det nån ide att rösta i nästa val?
Citera
2007-11-19, 10:19
Medlem
och hur många är det som utvandrar varje år?
Citera
2007-11-19, 12:20
Medlem
gugglianos avatar
såg nåt val-program från danmarkpå tv för nån vecka sen, och till och med den danska vänstern använder sverige som exempel på ett land med överdriven främlingsvänlighet. om jag minns nåt så när rätt så sa man" vi må ikke blive som sverige,der reglerne gör at man er på en måde magnet for all slags invandring" alltså, vi får inte bli som sverige, där regler och kriterier gör landet till en slags magnet för all slags invandring"
Citera
2007-11-19, 15:24
Medlem
Det är fortfarande svenskar som är polisen och militären iaf, så länge det är ett faktum har vi en liten chans mot aphorderna. Några smågangsters i Bergsjön har inte mycket att sätta mot en pansarvagn eller ett JAS-plan.

Ett tips till alla som villa motarbeta invällningen. Visa upp korrekta siffror på invandringen år för år sen 2000 i alla länder i skandinavien, fråga sedan varför skillnaden är så stor? Varför ska just sverige ta emot så jävla mycket skit? Jag tror att det kan få till och med riktiga vänstertomtar att klia sig i huvvet.
Citera
2007-11-19, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Är inte själva grundtanken med en demokrati att de folkvalda politikerna i största möjliga mån ska representera folkets åsikter?

Finns det verkligen ett folkligt stöd för denna enorma massinvasion?

Det verkar som om politikerna är i maskopi mot folket, är det nån ide att rösta i nästa val?

Ja det är meningen med en demokrati. Nej det finns inget folkligt stöd och det har heller aldrig funnits. Ja makteliten är i maskopi med ondra krafter mot folket. Det är definitivt idé att rösta i nästa val, om man röstar rätt.
Citera
2007-11-19, 15:30
Bannlyst
helt rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Sjöberg
Ja det är meningen med en demokrati. Nej det finns inget folkligt stöd och det har heller aldrig funnits. Ja makteliten är i maskopi med ondra krafter mot folket. Det är definitivt idé att rösta i nästa val, om man röstar rätt.
Det enda raka är att ge sin röst på SD så detta problem tas upp och börjar debatteras!
Citera
2007-11-19, 16:35
Medlem
Bengt Brahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Skönt va?

http://www.smp.se/nyheter/lobbyn/har-vi-en-massinvandring-som-hotar-vart-kulturarv(314385).gm

\"Egoism eftersom jag anser att det här landet behöver invandring – för att på sikt klara kompetensförsörjning och arbetskraftsbehov, och för att berikas och utvecklas kulturellt.\" Charlotta (S)vanberg.

Inte egoism utan om idioti om hon tror på ovanstående.
Citera
2007-11-19, 19:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Skönt va?

Damen är ju inget geni direkt:
"Och ja, jag vet att vi har problem med integrationen i landet, och att vi politiker bär stora delar av ansvaret. Vi har sett segregationen växa framför våra ögon utan att göra tillräckligt för att förhindra det. Men jag är övertygad om att de problem vi idag kan se inte första hand beror på att det finns personer som har sitt ursprung i andra länder än i Sverige här."

Sossarnas och PKiternas vurmande för mångkultur låter mer och mer som en religion. de tror, de tror inte... Är de fanatiska? Är det därför?
Citera
2007-11-19, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowl
Det är fortfarande svenskar som är polisen och militären iaf, så länge det är ett faktum har vi en liten chans mot aphorderna. Några smågangsters i Bergsjön har inte mycket att sätta mot en pansarvagn eller ett JAS-plan.

Såvitt jag vet agerar dessa på uppdrag av politikerna. Med en negress som minister och en statsminister med utländskt påbrå så lär stridsvagnar inte sättas in mot kids i Bergsjön.
Citera
2007-11-19, 19:34
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjöberg
Jag kommer naturligtvis rösta på SD i nästa val.

Men jag tror att SD's ledarmöter kommer grymt hårt granskade av media och de kommer att bli utsatta för så mycket dödshot att de inte kommer att kunna göra sitt jobb.

Det fins ingen demokrati längre, det är kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in