2007-11-13, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av troggare
I denna tråden har jag inte sett ett enda inlägg där man söker en förklaring till att vi släpper in så många invandrare.
Kan det bero på att vi behöver barnalstrare och framtida skattebetalare så att även vi skall kunna få en pension och någon som jälper oss när vi skall tas in på hemmet?
De "rena" svenskarna vill ju inte yngla av sig i tillräklig omfattning för att det skall finnas tillräkligt många som kan sköta samhällets nödvändiga funktioner i framtiden.
Detta har våra politiker i alla fall förstått, och ser till att fylla på befolkningsunderlaget innan det är försent.
Vänta 20-30 år så skall ni se när danskarna har en genomsnittsålder på 65. Vem skall då betala deras pensioner?

Syftet är att fasa ut de vita befolkningarna i Europa. De vill absolut inte att vita ska föda barn. Därför har de inte uppmuntrat sina egna befolkningar att föda barn i tillräcklig mängd medan tid är. De vill importera negrer och andra primitiva ickevita folkslag i första hand då dessa folkslag har en maximalt destruktiv inverkan och nedbrytande effekt på vita samhällen. Dags att vakna snart...
Citera
2007-11-14, 00:54
Medlem
PreDampors avatar
Vänstermedia i radio, tv, tidningar styr i stort sett landet. Fel åsikter tystas ned. Minsta kritik mot invandring DET VILL SÄGA s.k asyl(slängapasset_knalla_över gränsen_få PUT, livstidspension_av_svenska_skattebetalare_syndrome t) invandring likställs med fantatisk nazism eller dyl.

Sverige "tar emot" (termen framkallar fysiskt illamående då man inser vad det innebär) >50% av "asyksökande" irakier i hela EU.

INVANDRINGSPOLITIKEN ÄR FULLSTÄNDIGT VANSINNIG.

I detta landet räcker det vara från ngt arabland vara fattig o slänga passet i stort sett bli livstidsförsörjd, helt sanslöst, inga krav, ingenting.
Citera
2007-11-14, 01:02
Medlem
Celerons avatar
Upptäckte en lustig sak angående det här.

På svt text inrikes finns det en rubrik om denna nyhet med hänvisning till en sida, men när man kommer till sidan står där "sidan ej i sändning". Varför detta tro ?. Bortplockad, överbelastad ?.
Citera
2007-11-14, 01:13
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron

På svt text inrikes finns det en rubrik om denna nyhet med hänvisning till en sida, men när man kommer till sidan står där "sidan ej i sändning". Varför detta tro ?. Bortplockad, överbelastad ?.
Censurerad naturligtvis. Någon tog bort sidan, men missade att ta bort referenserna som länkar till sidan.
Citera
2007-11-14, 01:22
Medlem
Urban888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjöberg
Den dagen den omåttligt sega svenne till slut vaknar och inser detta kan det vara försent. Det kommer finnas alldeles för få svenskar i vapenför ålder.

Hur kunde vi låta det här ske? Om folket är så lättlurat, godtroget och viljesvagt så kanske det förtjänar detta öde. On topic så tror jag att det kommer fortsätta mycket länge till, höjda skatter och försämrad välfärd kan finansiera kalaset länge till och väljarna är för idiotiska för att inte bli kokta som kräftor.
Citera
2007-11-14, 13:12
Medlem
Så säg av vi snittar 100.000 muslimer per år.

Då kommer det inte dröja många år förrän vi är en muslimsk stat.
Alternativt kommer ett inbördeskrig ske. Där 7 miljoner svenskar på en sida och runt 2.5-3 miljoner muslimer är på den andra.
Citera
2007-11-14, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Så säg av vi snittar 100.000 muslimer per år.

Då kommer det inte dröja många år förrän vi är en muslimsk stat.
Alternativt kommer ett inbördeskrig ske. Där 7 miljoner svenskar på en sida och runt 2.5-3 miljoner muslimer är på den andra.

Så är det meningslöst att räkna. En stor del av svenskarna kan du räkna bort direkt då de inte kommer vara i stridsduglig ålder. På pappret kanske vi har 7 miljoner eller vad det nu kan vara men de som är i lagom ålder är mycket färre. De bruna invasionsstyrkorna utgörs däremot till största delen av ungdomar och unga vuxna, och av en mycket större andel män. Även om vi bortser helt från inbördeskrigsscenariot så kommer svenskar med nödvändighet bli en minoritet den dag svenska barn och ungdomar och unga vuxna i fertil ålder blivit en minoritet. Att fienden har 3 miljoner då hjälper oss föga om vi är 3 miljoner plus 4 miljoner 45+. Det är "the point of no return". Denna punkt ligger ganska nära i framtiden. I Malmö är svenskar i åldern 0 - 20 redan mindre än 50% av befolkningen sen flera år tillbaka. Malmö är alltså redan nu en garanterat förlorad stad om inte det sker en svensk återerövring och kolonisering av området.
Citera
2007-11-14, 16:29
Medlem
trass avatar
Se upp med OT och trams. Tillsägelse utdelad.

/mod
Citera
2007-11-14, 16:34
Medlem
flashwriters avatar
Citat:
Hittills i år har 12.821 svenskar och 9.203 irakiska medborgare invandrat till Sverige, enligt SCB. Totalt har 73.953 personer invandrat under året - fullt jämförbart med rekordåret 2006, då 95.750 personer invandrade.

Här är ju ett litet tillfälle för mig som inte är nån mästare i matematik att ändå få räkna på lite enklare tal.

Totalt hittills har alltså 73953 personer kommit i år. Vi tar det minus antal "svenskar" 12821, då får vi 61132 kvar. Eftersom jag är snäll idag så drar jag av några till 60000 jämt.

Om vi säger att varje person kostar 300:- per dag. Har faktiskt ingen aning just nu men det är knappast orimligt med tanke på byggande av baracker, mat, sjukvård, polisiära insatser när det är bråk, kläder, advokater hit och dit, tolkar o.s.v. Så tar vi helt enkelt 300KR*60000personer*365dagar, så får vi genast den hiskeliga summan av 6 miljarder och 570 miljoner kr.

Då har jag antagligen räknat snällt. Sen får vi inte glömma de tiotusentals som kom förra året....för att inte tala om dem som väntas komma....

FY FAN VAD JAG HATAR OCH AVSKYR DE SATANS JÄVLA POLITIKERHELVETEN SOM ÄR SKYLDIGA TILL DETTA!!!!

+ en kräksmiley till riksdagshuset för varje blatte
Citera
2007-11-14, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron

Det kan ha varit något tillfälligt fel, för nyheten fungerade för mig i morse. Ibland skriver de fel sidnummer på framsidan men rätt på sidorna 101, 102 eller 103.
Citera
2007-11-14, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashwriter
Här är ju ett litet tillfälle för mig som inte är nån mästare i matematik att ändå få räkna på lite enklare tal.

Totalt hittills har alltså 73953 personer kommit i år. Vi tar det minus antal "svenskar" 12821, då får vi 61132 kvar. Eftersom jag är snäll idag så drar jag av några till 60000 jämt.

Om vi säger att varje person kostar 300:- per dag. Har faktiskt ingen aning just nu men det är knappast orimligt med tanke på byggande av baracker, mat, sjukvård, polisiära insatser när det är bråk, kläder, advokater hit och dit, tolkar o.s.v. Så tar vi helt enkelt 300KR*60000personer*365dagar, så får vi genast den hiskeliga summan av 6 miljarder och 570 miljoner kr.

Då har jag antagligen räknat snällt. Sen får vi inte glömma de tiotusentals som kom förra året....för att inte tala om dem som väntas komma....

FY FAN VAD JAG HATAR OCH AVSKYR DE SATANS JÄVLA POLITIKERHELVETEN SOM ÄR SKYLDIGA TILL DETTA!!!!

+ en kräksmiley till riksdagshuset för varje blatte

Ta c:a 150.000 * 60.000

Blir trevligare då
Citera
2007-11-14, 17:17
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjöberg
Så är det meningslöst att räkna. En stor del av svenskarna kan du räkna bort direkt då de inte kommer vara i stridsduglig ålder. På pappret kanske vi har 7 miljoner eller vad det nu kan vara men de som är i lagom ålder är mycket färre. De bruna invasionsstyrkorna utgörs däremot till största delen av ungdomar och unga vuxna, och av en mycket större andel män.

Du kan inte räkna på det sättet. Motion, en dos steroider och lite tillväxthormon och många 40-50åringar är i fin form.
Då blattarna kommer att sitta i huvudstäderna och landsbygden kommer att vara svensk så betyder det också att det inte kommer att levereras ström eller mat till blatteghettorna. Då är det inte så kul att bo i Sverige längre, speciellt under vinterhalvåret. De blattar som bor på landsbygden kommer att flytta till huvudstäderna i takt med att det blir mer och mer osäkert för dem att bo kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in