2007-11-13, 11:32
Medlem
Är det inte pundigt så säg

Jag kommer ihåg att på den tiden jag var aktiv så injicerade jag en hel del av de här tabletterna, främst stilnoct som var en stor favorit då. 3 - 4 st i en 5 meterspump fick man en rejält skjuts ut av.

Nu undrar jag om det är möjligt att göra det här med sonata? Jag har för mig att jag försökte lösa en sån för länge sen men vart lite avskärckt av den otroligt intensiva frägen som blir. Så det är inget jag ville rekommendera till en polare som ville testa. Så han avvaktar tills ni kommer med några synvinklar på det här.
Citera
2007-11-13, 11:52
Medlem
D_Devils avatar
Jag hade då aldrig gjort det iaf.
Citera
2007-11-20, 16:03
Medlem
Är det ingen som har något att tillägga på det här? Ingen som testat att injicera dessa preparat?

Jag undrar även hur det ligger till med imovane går det? Jag vet att det är ganska hårda de tabletterna men...

Stilnoct är lätt att lösa i alla fall. Jag kommer ihåg att jag bara stoppa in dem i munnen och sög bort hinnan runt, eller skölja dem under lite vatten tills det är borta. Sen tog jag en 5 meterspump (det går bra med en 2 meters om man bara ska lösa 1 eller max 2 tabbar) sen kokade jag vatten (det löser sig bättre i riktigt varmt vatten) och sen bröt jag bara tabletterna på hälften och la i och sög upp vatten.. Det brukar lösa sig till en mjölkliknande lösning på ett par min, och det blir INGA klumpar eller skit, det löser sig väldigt bra. Det går att filtrera och så med och det är väll att rekommendera helt klart, men det GÅR utan att göra det men det är inte speciellt bra....
Citera
2007-11-20, 19:21
Bannlyst
Jag har testat att slå stilnoct, har även för mig att jag slog ett gäng imovane samtidigt. jag minns inte så mkt förutom att jag vakna efter ett gäng timmar med fin fina hallisar.. ang sonata har jag itne testat slå de.
Citera
2007-11-20, 19:49
Bannlyst
Finss lite gamla trådar om att banka imovane & noxar..

Men hittar fan inte nån av trådarna nu..

Funkar bra å käka dom, å slår på fort ändå. Är d verkligen värtt att banka de´?
Citera
2007-11-20, 22:23
Bannlyst
jo de kan nog vara värt att slå dom, var ett tag sen jag gjorde de men tror jag fick ut mkt mer av de än å käka dom. minns ju inte så mkt så jag antar att de tog bra tror de var en 2-3 stillisar å runt omkring 10 imovane som slogs, inte allt samtidigt dock
Citera
2007-11-20, 22:28
Medlem
Zot^s avatar
Har slagit i mig imovane vid ett par tillfällen, ger helt klart bättre effekt än om man käkar dem. Gjorde det av nyfikenhet. Knaprar dem hellre ändå, känns ovärt att slå i sig sömnpiller, sparar hellre venerna till annat.

Edit: Zopiklon 7.5, inte Imovane, har för mig att man måste skala Imovane tabletterna innan.
Citera
2007-11-20, 22:34
Bannlyst
ja haha pundigt e de, men lika gott
Citera
2007-11-21, 14:48
Medlem
Ok, men åter till sonat.. någon som provat injicera det?
Citera
2007-11-21, 16:38
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Gör det! Sonata är den bästa sömntabletten. Ger hårdast hallisar iaf.
Citera
2007-11-21, 22:00
Medlem
pinkapes avatar
har injicerat både stilnoct och imovane
Citera
2010-03-21, 16:54
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkape
har injicerat både stilnoct och imovane

Hej jag skulle vilja testa att injicera både stilnoct och imovane men jag skulle behöva lite tips, funkar det bättre, och hur är det bäst att lösa dom på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in