2007-11-13, 00:44
Medlem
jag har köpt hem ett 36 x 10 pack med lustgas. i torsdags och fick jag sakerna och nu är det runt 100st kvar. efter att ha tagit en 20 - 40st vid samma tillfälle så känns det som det är fler i rummet. jag får för mig att jag snackade med nån som satt brevid mig. eller att jag bara sa ett ord eller någon form av kommentar. ingen aning om vad jag sa/säger för något.

så frågan är: kan det stämma att man får för sig nått sånt? kan man inbilla sig saker av lustgas? (detta händer endast när jag tar runt 20 - 40st under en liten stund)

och så en fråga till: har läst lite om att det kan vara farligt att ta 300 - 400st i veckan och jag undrar om det är någon annan som har erfarenhet hur pass bra detta stämmer?

/mvh Christoffer

Edit: ber om utsäkt ifall jag missat någon tråd om detta och ber även om ursäkt ifall jag gjort stavfel/m.m
Citera
2007-11-13, 00:59
Medlem
jellesis avatar
20-40st åt gången är nog rätt skadligt bara det. Tror jag iallafall, många som hävdar att det inte är farligt alls så länge man inte får typ andnöd. Har du känt dig konstig efteråt eller något sånt?
Citera
2007-11-13, 01:18
Medlem
Jag känner mig ganska trött och lite förvirrad efter tagit så många. fast det försvinner efter nån timme.

Edit: får även lite smått med ångest för tagit så många.
Citera
2007-11-13, 01:33
Medlem
piratkaptens avatar
När jag kör Cb eller lustgas får jag ofta en diffus känsla av att en folksamling står bakom min rygg och skrattar mig över axeln, samtidigt som man känner en oerhört stark gemenskap till dem.

...Sen vänder man sig om och inser att man är helt ensam...
Citera
2007-11-13, 01:37
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag kan få samma känsla när jag käkat Stilnoct. Kan vara helt övertygad om att det är fler i rummet även om känslan ändå är abstrakt på nåt vis. Märklig känsla även om den kan vara lite ångestskapande dagen efter när man inte riktigt vet om man faktiskt hade besök av nån jävel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in