• 3
  • 4
2007-11-13, 23:02
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Syftade på vem av personalstaben som gör burgaren och/eller vilket sibylla-ställe man är på.

Jo.. fast det verkar ju tragiskt nog som att de flesta sibyllas har inkompetenta, onda mustasch-tanter anställda som inte kan lägga pålägget gott på en burgare
Citera
2007-11-14, 12:22
Medlem
qracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det tror jag inte på. Så det så.
http://www.mcdonalds.se/maten/html/bacon_blues.jpg
Citera
2007-11-14, 14:50
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrac
http://www.mcdonalds.se/maten/html/bacon_blues.jpg

Det där är ju en dansk mongoburgare. Deras korv är ju för bövelen röd också!
Citera
2007-11-14, 15:01
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Det där är ju en dansk mongoburgare. Deras korv är ju för bövelen röd också!

Färgämnen är ju gott!

Ironiiiiiii
Citera
2007-11-30, 23:12
Medlem
Maejnis avatar
Citat:
Ett jävla otyg har inträffat, alla Sibyllarestauranger i området envisas med att lägga sallad, dressing, ost, bacon, kechup, senap, lök mm OVANPÅ burgaren - och inte ett skit under. Det smakar konstigt och allt ramlar ut om man inte klämmer ihop burgaren ordentligt.

Är det så här hos er också? Varför i helvete gör dom så här?

Jag köpte en hamburgare på en sibylla restaurang i närheten där jag bor, då var det saker både under och över burgaren

Edit: Extremt gammal tråd såg jag nu
Citera
2007-11-30, 23:30
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maejni
Jag köpte en hamburgare på en sibylla restaurang i närheten där jag bor, då var det saker både under och över burgaren

Edit: Extremt gammal tråd såg jag nu

Men ständigt rykande aktuell!
Citera
2007-12-02, 01:08
Medlem
Mad Fer Its avatar
Dåren där jag äter hamburgare, delar upp det, så det blir mums
Citera
2007-12-02, 02:12
Medlem
DawnOfTheDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elorso
6. Senap/ketchup på underdel av toppbrödet

Heliga Hansson! Har stött på senap och ketchup på hamburgare en gång och det var i Stockholm. Varför har man sådant på hamburgaren där i södern?
Citera
2007-12-02, 11:41
Medlem
Det verkar som dem flesta söderut så sätter dem ketchup på hamburgaren,'är det så eller det bara många här på FB som vill ha det så?
här uppe i norr så säger man allt på hamburgaren så får man sallad dressing och lök på, vilket är dem bästa tillbehören, ketchup på! uuuäääch...
fast själv tar jag då nästan aldrig ngnting alls på förutom en ostskiva vilket är det bästa å godaste.
Detta gäller dem lokala grillarna plus Sibylla här.
Sibylla här lägger tillbehören under köttet
Citera
2007-12-02, 12:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ett jävla otyg har inträffat, alla Sibyllarestauranger i området envisas med att lägga sallad, dressing, ost, bacon, kechup, senap, lök mm OVANPÅ burgaren - och inte ett skit under. Det smakar konstigt och allt ramlar ut om man inte klämmer ihop burgaren ordentligt.

Är det så här hos er också? Varför i helvete gör dom så här?
Personligen säger jag alltid till noga o bestämt att dressing o sallad under, övrigt över. Får jag ej min burgare så vägrar jag betala o går sonika därifrån.
Hatar slarviga småbrudar som öser över dressing över hamburgaren, det blir stopptecken o totalvägran. Ofta med en relativt lång utläggning om konsten att servera en fin klassisk burgare som inte sväller över av all överdosering av tillbehör.
Som kund har man fatamig rätt att klaga omg på en illa byggd burgare. Gör det med kraft o förakt så upprepar sig det misstaget troligen aldrig.
Citera
2007-12-02, 12:20
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Jag vill gärna ha lite uppdelat, dressing och sallad under köttet och sedan ost och ketchup t.ex. ovanpå.

Man måste ju ha lite "klister" (dressing&ketchup alltså) som håller ihop brödet mot övriga ingredienser så inte buragaren ramlar isär
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in