2007-11-12, 19:55
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Idag fick jag av en slump reda på att det finns ett dolt forum i UE-delen där man blir inröstad av de medlemmar som redan finns där. I avancerad datasäkerhet finns det något liknande och sedan har vi Laidback som inte syns förrän efter 6 månader och 100 inlägg.

Outlaw är modsens egen forumdel, men finns det några fler forumdelar eller underforum som jag inte vet om.
Det går inte att söka, vilket alla är medvetna om vi det här laget.
2007-11-12, 20:27
Medlem
bogarleffes avatar
Det finns bara ett man kan ansöka till via kontrollpanelen i alla fall. UE-forumet är det. Att det fanns ett i datasäkerhet visste jag inte.
2007-11-12, 20:30
Medlem
Kivans avatar
6 inklusive Laidback.
2007-11-12, 20:34
Moderator
vfs avatar
Knypplingsforat.
2007-11-12, 20:34
Medlem
xynzs avatar
Outlaw. Avancerad datorsäkerhet,laidback (samma vilkor) super UE (eller vad de nu kallar det). Är de jag vet om i alla fall, om det finns några fler vet jag inte.

EDIT: Finns ju 2 undeforum på laidback och om man räknar med dem blir det iaf 6st som kivan sa.
2007-11-12, 20:36
Medlem
passwordsforumet har väl speciella krav också, fast det vet du antagligen om redan
2007-11-12, 20:39
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xynz
EDIT: Finns ju 2 undeforum på laidback och om man räknar med dem blir det iaf 6st som kivan sa.

Tell me! Eller blir det nån slags överväldigande överraskning när man skrivit sitt tusende/tvåtusende/tretusende/whatever inlägg?
2007-11-12, 20:40
Medlem
xynzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurex
passwordsforumet har väl speciella krav också, fast det vet du antagligen om redan

Om man tar de fyra jag hade överst i min förra samt detta och det av ruskigbuss desperat förnekade knypplingsforat har vi också 6
2007-11-12, 20:43
Medlem
xynzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Tell me! Eller blir det nån slags överväldigande överraskning när man skrivit sitt tusende/tvåtusende/tretusende/whatever inlägg?

Ne men jag skulle nå upp till de 6 dolda forum som sades existera tidigare och underforumen i laidback är ju onekligen dolda....
2007-11-12, 20:50
Medlem
Har modsen tillgång till alla??

Vad krävs för att få komma in där?
2007-11-12, 21:00
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Knypplingsforat.
Det är väl bara medlemmar med 35 k + inlägg som har tillgång dit eller!
Har du fått en invite av Ruskigbuss eller?

// Dempa
2007-11-12, 21:02
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Vad krävs för att få komma in där?

Det står ju i ursprungsinlägget. I underforumen till UE och Datasäkerhet blir man inröstad, Laidback med dess två underforum får man tillgång till efter 6 månader och 100 inlägg. Outlaw är bara öppet för moderatorerna (samt admins och teknisk personal förstås).

Jag vet inte säkert hur det är, men det verkar ju rimligt att moderatorerna har tillgång till alla de dolda forumdelarna, eftersom de ska kunna hjälpa till att bedöma regelbrott som sker där.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in