2007-11-12, 21:09
Medlem
Anteuss avatar
Skulle vilja veta mer om vad det finns i den dolda Datasäkerhets delen?
2007-11-12, 21:11
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
"Information wants to be free" För att sedan ha hemliga delar som inte vem som helst får gå in i är väl inte så bra. Eller hur?
2007-11-12, 21:14
Medlem
jaccees avatar
Datasäkerhets delen heter Avancerad datasäkerhet och har samma krav som laidback.
2007-11-12, 22:07
Medlem
Jag har hört att det finns ett superforum som inte ens moderatorerna känner till. Krav: Vinna tusen diskussioner i religions- eller filosofidelen.
2007-11-12, 22:17
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Jag vet inte säkert hur det är, men det verkar ju rimligt att moderatorerna har tillgång till alla de dolda forumdelarna, eftersom de ska kunna hjälpa till att bedöma regelbrott som sker där.

I den stängda UE delen kommer samtliga moddar in.
2007-11-12, 22:19
Medlem
Resistances avatar
OK att outlaw är stängt för andra än moderatorerna men utöver det så bör det inte finnas några "slutna" forum. Vad är poängen med det?
2007-11-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kivan
6 inklusive Laidback.
+ modsens fikarum.
2007-11-12, 22:44
Medlem
Funcadelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
OK att outlaw är stängt för andra än moderatorerna men utöver det så bör det inte finnas några "slutna" forum. Vad är poängen med det?

Seriositeten i LB skulle ju sjunka ännu lägre som alla fick tillgång till det på en gång enligt mig.
2007-11-12, 22:48
Medlem
LadyTieras avatar
Nu är frågan besvarad och när sök kommer igång finns det många trådar som denna att hitta, laidback finns det också björtielva trådar att om diskutera i.

Tråd låst pga upprepat trams och att grundfrågan nu är besvarad.

Moderator
2007-11-12, 22:48
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance

Många av posterna i den stängda UE delen skulle aldrig kunna postas om det inte va en stängd avdelning.
Nivån på en del i den öppna delen är för låg och ställerna kommer att saboteras samt att det kommer bli ett sånt jävla spring att allt stängs eller plomberas.

Jag är för en stängd del av bla den anledningen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in