• 1
  • 2
2007-11-12, 09:59
Medlem
rejecteds avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1220473.ab

I rubriken talas det om "Läkare" krävde sex av "patient", men det visar sig ju att det är en "kändistandläkare".

Hur många kända tandläkare finns det? Känns det inte lite stabilt?
Citera
2007-11-12, 10:01
Medlem
cyberhawks avatar
Om det varit stabilt så hade de skrivit att det handlade om en artist.
Citera
2007-11-12, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejected
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1220473.ab

I rubriken talas det om "Läkare" krävde sex av "patient", men det visar sig ju att det är en "kändistandläkare".

Hur många kända tandläkare finns det? Känns det inte lite stabilt?

Dr Alban och Alice Timander, men den siste har ju dött så hon är nog oskyldig.
Men jag fattar inte artikeln, hur kan en tandläkare göra abort?
Citera
2007-11-12, 10:08
Medlem
Med tång och tandskrapa

Vem fan vill se dr. alban böja sig över en....... snacka om att få tandläkar skräck...
Citera
2007-11-12, 10:13
Medlem
rejecteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Men jag fattar inte artikeln, hur kan en tandläkare göra abort?

Han hade väl kommit över några piller modell fosterdödare.. men undrar varför i helvete man går till en tandläkare som vill ha 5000 + sex när det kostar, tja, 230 spänn att gå till sjukan.

Men han var ju kändistandläkare.

Om det varit Dr A hade de nog skrivit artist ja, såvida de inte vill vara lite hyvens och inte outa honom helt.
Citera
2007-11-12, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejected
Han hade väl kommit över några piller modell fosterdödare.. men undrar varför i helvete man går till en tandläkare som vill ha 5000 + sex när det kostar, tja, 230 spänn att gå till sjukan.

Men han var ju kändistandläkare.

Om det varit Dr A hade de nog skrivit artist ja, såvida de inte vill vara lite hyvens och inte outa honom helt.

Ja men om jag skulle göra en abort så skulle jag nog inte gå till tandläkaren. Det känns liksom som om det är lite fel ställe. Patienten verkar ha missat det där med skillnaden mellan oralt och vaginalt. Eller så är det tandläkaren som missat det. Ja ja värre misstag kan man väl göra. Tänk om man gick till gynekologen och fick en tand urdragen? Det känns som om möjligheterna är oändliga.
Citera
2007-11-12, 10:24
Medlem
Om du hade gått till gynekologen för att få en tand utdragen så har det varit ett helvetes oralsex du varit med om
Citera
2007-11-12, 10:33
Medlem
foffens avatar
hon kanske trodde att hon blivit gravid av att svälja...

Citera
2007-11-12, 11:24
Bannlyst
Fan vad äckliga ni är. Den här tråden verkar mer platsa i forumdelen alternativ sexualitet. (Som killen som ville testa ett knulla en vals andningshål
http://www.flashback.org/showthread.php?t=572041)
Citera
2007-11-12, 12:05
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Kändistandläkare kan väl lika gärna innebära en tandläkare som gräver i kändisars gap?
Citera
2007-11-12, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Kändistandläkare kan väl lika gärna innebära en tandläkare som gräver i kändisars gap?

Vem är han då? Vilken tandläkare går kändisarna till?
Citera
2007-11-12, 14:04
Bannlyst
Jag vet vem det här är, då jag har släkt som är ingift i hans familj så att säga. Jag har svårt att tro att det är sant dock..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in