2007-11-11, 01:17
Administrator
admins avatar
Jag har tagit bort den del av signaturen som just nu diskuteras.
Den är just nu under diskussion i Outlaw, och i väntan på beslut så är signaturen raderad.

admin
2007-11-11, 01:20
Medlem
mr.demons avatar
Ganska komiskt,lyssna på det här ...det verkar vara helt fritt i krim forumet att mer eller mindre hänga ut folk med namn som har begått grova brott,men det är inte okej att hänga ut en PEDOFILER/FÖRESPRÅKARE.

jag var så dum att(jag står för det jag är inget geni) att jag sa tillJÄVLASEXIG att hans signatur var inte okej(vilket den verkar var enligt
FLASHBACK.han gjorde reklam för det mest kända sökordet för PEDDOSEX vilket dem flesta som har surfat omkring på nätet på olika
porrforum i början av internet eran(dem vet vilket sök ord jag menar)

sen så hade personen i fråga en bild på ett barn mellan 4-5 år som avatar som ochså har varit med på tv när dom snabbt har visat bilder på barn då det har handlatt om barnporr.En censurerad bild är kanske värt att säga.FB har med andra inga pejl på vad användare gör när dem ej är online,vilket man tycker borde vara en självklarhet att dem har,annars är det ju fritt fram för alla PEDOFILER på FB att göra reklam för sin sjuka sexuella läggning.

Borde inte PEDOFELI ligga i psykforumet då dt räknas som en störning??
inte som en sexuell läggning?.
2007-11-11, 01:20
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jag resonerar som så att den som vill får kalla mig vad han/hon vill, idiot, skitstövel, pedofil eller vad fan som helst. Det är det jag säger (skriver) som är det viktiga!
2007-11-11, 01:22
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Men för satan TD slappna av, vad har du för nytta av att mucka gräl med de som står utanför bråket.

/mvh Ikh

*Står utanför*

Hårklyverier om vad som räknas som barnknulleri = Nja.
Benämning av fel satellitmottagare = Ban.

**
2007-11-11, 01:28
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Sitter en liten 35-kilos bantamviktare och yttrar sig ironiskt om att jag tar illa vid mig av att kallas pedofil så ska fanskapet vara medveten om att det inte ses med blida ögon.

Impie>>

Dina ironier och sarkasmer kanske inte alltid funkar så bra som du tror din lilla horunge.

Lugn och fin nu, Karo. Stäng av datorn och gå ut i skogen och slå sönder nånting billigt och logga inte i på forumet förrän imorgon när du lugnat ner dig, så känns det nog bättre. Signaturen är ju borttagen, precis som du ville.
2007-11-11, 01:28
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Sitter en liten 35-kilos bantamviktare och yttrar sig ironiskt om att jag tar illa vid mig av att kallas pedofil så ska fanskapet vara medveten om att det inte ses med blida ögon.

Impie>>

Dina ironier och sarkasmer kanske inte alltid funkar så bra som du tror din lilla horunge.
Så, kan du förklara för oss som inte förstår, vad du får ut av att trakassera alla? Du är inte ett dugg bättre själv.

miller_zero:
2007-11-11, 01:33
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ganska komiskt,lyssna på det här ...det verkar vara helt fritt i krim forumet att mer eller mindre hänga ut folk med namn som har begått grova brott,men det är inte okej att hänga ut en PEDOFILER/FÖRESPRÅKARE.

Men en person som förespråkar pedofili har väl inte gjort några brott överhuvudtaget bara för det?
2007-11-11, 01:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haengqui
Men en person som förespråkar pedofili har väl inte gjort några brott överhuvudtaget bara för det?

Nje det har du iofs rätt i,men förklara för mej då varför en icke pedofil ska försvara pedofiler??.Jag våldtar inte kvinnor och jag försvarar inte våldtäktsmän,du tycker inte att det är samma sak??.
2007-11-11, 01:55
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Fan vad TD överreagerar då. Alla vet ju hur provocerande Caine är och ingen tror ju att TD är peddo.
Jag håller med, vad fan är problemet, hade Caine skrivit ut hans namn och personnummer som pedofil, så hade man ju kunnat förstå reaktionen, men när det handlar om ett jävla forumnick så är det väl för fan inget att hetsa upp sig för, Caines signatur är dessutom borttagen nu, så nu är ju problemet borta.
2007-11-11, 01:57
Medlem
Haengquis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nje det har du iofs rätt i,men förklara för mej då varför en icke pedofil ska försvara pedofiler??.Jag våldtar inte kvinnor och jag försvarar inte våldtäktsmän,du tycker inte att det är samma sak??.

Nej, jag tycker inte riktigt det är samma sak. Ibland måste man vidga sina vyer, och helt enkelt kunna diskutera någonting utan att bli uthängd. Yttrandefrihet ska man sträva mot , oavsett om man diskuterar pedofili eller nazism eller vad som helst som kan verka känsligt. Krångligt skrivet, och jag är lite full, men min poäng är iaf att man ska kunna debattera om vad som helst utan att bli uthängd, speciellt på internet, det är ju hela finessen!
2007-11-11, 01:59
Medlem
HansScheikes avatar
Jag har i brist av intresse och i brist av liv plöjt igenom inläggen som "TopDawg" presterat (vilket alla slö-apor inkl. admin kunnat göra). Vad jag kommit fram till, är en stark reversion mot vuxna människor som tänder på barn.
2007-11-11, 02:00
Moderator
tobess avatar
Massvis med ot och eventuella regelbrott raderade. Nu kommer låset på denna tråd på tills vidare och eventuella regelbrott och åtgärder kommer att tas upp för diskussion.

*klick*

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in