2007-11-11, 00:46
Medlem
The Masters avatar
Jag fattar givetvis att TD blir förbannad, kruxet är att detta är vad Caine vill. Han vill få bort TD från FB då han vet att TD inte håller käft när Caine börjar svamla i sina trådar.Och jag säger som Durden: Pengarna tillbaka i odds på att TD går segrande ur detta.
2007-11-11, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det tycker jag inte du skall göra för det är precis det här han vill, få dig bannad.
Du tror verkligen, att han vill riskera att få sina personuppgifter utlämnade för att en person på ett internetforum skall bli bannad?
2007-11-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Du tror verkligen, att han vill riskera att få sina personuppgifter utlämnade för att en person på ett internetforum skall bli bannad?

Det kanske inte är precis vad han har tänkt sig, men att göra TD såpass förbannad så att han gör något som får honom bannad, det vill han.
2007-11-11, 00:48
Medlem
Maxieboys avatar
Hahaha! Själv kallar TopDawg vem han vill för pedofil. Men när han själv blir det bryter hela helvetet lös
2007-11-11, 00:50
Moderator
impieteers avatar
Vad du är lättlurad, TopDawg. Vad fan tror du är meningen med att kalla dig för pedofil i signaturen? Att du ska bli glad? Det här är väl precis vad din nemesis Caine har funderat ut såklart, och du spelar honom rakt i händerna. Han sitter väl nånstans just nu och Dr Evil-skrattar för fullt åt dina utbrott.

"Titta ett ufo", säger Caine, och sen är Trögdawg är uppe på läktaren och köper korv.
2007-11-11, 00:52
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det tycker jag inte du skall göra för det är precis det här han vill, få dig bannad.
Exakt, ge inte aset den lyckan. Don´t get mad, get even. Skriv in msn kontakten i signaturen! Tillåtet eller?? Mod??
Samt lägg till att användaren är nekrofil borde också vara helt OK om man får skriva pedofil!

Största lyckönskningar

// Dempa
2007-11-11, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Vad du är lättlurad, TopDawg. Vad fan tror du är meningen med att kalla dig för pedofil i signaturen? Att du ska bli glad? Det här är väl precis vad din nemesis Caine har funderat ut såklart, och du spelar honom rakt i händerna. Han sitter väl nånstans just nu och Dr Evil-skrattar för fullt åt dina utbrott.

"Titta ett ufo", säger Caine, och sen är Trögdawg är uppe på läktaren och köper korv.
Differansen ligger väl att en dokumenterad pedofil kallar flera av oss peddomotståndare för pedofiler.

Det är däremot förtal. Och du är modd nr 2 i denna tråden som bara står och tittar på.
2007-11-11, 00:54
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Differansen ligger väl att en dokumenterad pedofil kallar flera av oss peddomotståndare för pedofiler.

Det är däremot förtal. Och du är modd nr 2 i denna tråden som bara står och tittar på.
Pedofil är ju ett mycket negativt laddat ord så torde ju gå som grovt personangrepp.

1.07. Grova personangrepp, trakasserier och hot är förbjudet
Grova personangrepp som syftar till att nedvärdera och få sin meddebattör att må dåligt är förbjudet, liksom trakasserier, hot och mobbing. Det är inte heller tillåtet att skicka suspekta förslag via PM, där man exempelvis säger sig vilja ha sex med användaren.
Hot (även förtäckta) och trakasserier är förbjudet både i inlägg eller PM och kan leda till avstängning.
Personangrepp bör undvikas, men är inte nödvändigtvis förbjudet. Att kalla någon för idiot, dumskalle eller imbecill framställer möjligen den som skriver som en dålig debattör, men det är tillåtet att ha ett grovt språk (oavsett man är användare eller moderator). Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan resultera i en tillsägelse.
De inlägg som bara innehåller personangrepp och inte tillför den övriga debatten något raderas. Målsättningen är ett vettigt debattklimat, men utan risk för att tilldelas en varning ifall man höjer rösten vid något tillfälle.
2007-11-11, 00:55
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:

Vi kan, och ska, inte göra någonting åt saken på eget bevåg men det är under diskussion i Outlaw.
2007-11-11, 00:57
Medlem
ikhs avatar
Lugn i bussen nu TD, och fall inte för Caines lek. Hans signatur är nog ett brott mot 1.07, så det försvinner nog rätt snabbt.

Och skulle det inte försvinna råder jag dig att använda din information om Caine till att väcka åtal för förtal, istället för att ta till en massa våld.

Då Caine inte kan bevisa att hans påstående är sant eller bygger på skälig misstanke.

/mvh Ikh
2007-11-11, 00:57
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Jag har inga knappar att ta bort någons signatur med, så jag kan inte göra något just nu ändå. Det är möjligt att det slutar med att ingen får kalla någon för något förolämpande i signaturerna, det vet jag inte.

Vad jag däremot vet är att TopDawg faller för en väldigt enkel och billig provokation och börjar hota om att lägga ut personnummer och misshandel för det. Det är en jävla överreaktion hur man än ser på saken.
2007-11-11, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jag har inga knappar att ta bort någons signatur med, så jag kan inte göra något just nu ändå. Det är möjligt att det slutar med att ingen får kalla någon för något förolämpande i signaturerna, det vet jag inte.

Vad jag däremot vet är att TopDawg faller för en väldigt enkel och billig provokation och börjar hota om att lägga ut personnummer och misshandel för det. Det är en jävla överreaktion hur man än ser på saken.
Ptja du, misstänker att jag själv är lika förbannad, men vad jag vill och skall försöka göra håller jag tyst om.

http://www.flashback.org/showpost.php?p=8928971&postcount=359

Sånt här gör mig så glad...så glad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in