2007-11-11, 00:24
Bannlyst
Användaren Caine777 har en signatur där jag och andra användare utpekas som pedofiler. Den ska bort, och den ska JÄVLAR I MIG BORT NU!!

Jag tänker inte göra mig skyldig till olaga hot men jag vet vad fanskapet heter.

Nu är jag förbannad på riktigt. Nu jävlar Caine din lilla fitta som sitter och skickar låtar till mig över MSN så ska du få se när man leker med TopDawg.

Hoppas du pallar trycket din lilla jävla horunge.

Edit: Såhär ser siggen ut:

http://radikal.sexualpolitik.se/ - uppe inom kort
Without Order, nothing can survive. Without Chaos, nothing can evolve.
Pedofiler på Flashback: TopDawg, Maeglin, Siden-Carlsson, Konfucius.

Nu du Caine har du skitit i det blå skåpet din lilla pedofiljävel. Tro mig när jag säger att du inte har en aning om vem du jävlas med.
2007-11-11, 00:29
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Användaren Caine777 har en signatur där jag och andra användare utpekas som pedofiler. Den ska bort, och den ska JÄVLAR I MIG BORT NU!!

Jag tänker inte göra mig skyldig till olaga hot men jag vet vad fanskapet heter.

Nu är jag förbannad på riktigt. Nu jävlar Caine din lilla fitta som sitter och skickar låtar till mig över MSN så ska du få se när man leker med TopDawg.

Hoppas du pallar trycket din lilla jävla horunge.
Du vet att det finns en PM funktion va?

För den delen tror jag du bryter mot 1.06
Citat:
Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, eller gråzoner av uppsåt i inlägg kan leda till varning eller tillsägelse.
2007-11-11, 00:30
Medlem
Megalomanias avatar
Har inte du precis talat dig varm just för att man ska få kalla folk för "pedofil" om man så vill?

Personligen ser jag inte riktigt problem här eftersom signaturen inte utmålar de omnämnda personerna som pedofiler, den utmålar bara Caine som en grinig barnunge.
2007-11-11, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku

Du ska hålla käften din lilla fitta. Jag skiter i forumets regler och jag skiter i dig. Den signaturen ska bort och det jävlar i mig fort.
2007-11-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku

Humor...
Stackars TopDawg som blir pedofilanklagad.

(Smart att skriva signaturen i ett inlägg.. om inte Mod raderar är det förevigat.)
2007-11-11, 00:32
Medlem
The Masters avatar
Så jävla vidrigt! Caine visar återigen vilken nivå han håller och tror han sitter skyddad bakom skärmen.Beklagar att du skall råka ut för detta.
2007-11-11, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Personligen ser jag inte riktigt problem här eftersom signaturen inte utmålar de omnämnda personerna som pedofiler, den utmålar bara Caine som en grinig barnunge.
Precis.. missfosrtet skriker efter uppmärksamhet.
2007-11-11, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Så jävla vidrigt! Caine visar återigen vilken nivå han håller och tror han sitter skyddad bakom skärmen.Beklagar att du skall råka ut för detta.
Han är inte den ende.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=8928971&postcount=359
2007-11-11, 00:36
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Du ska hålla käften din lilla fitta. Jag skiter i forumets regler och jag skiter i dig. Den signaturen ska bort och det jävlar i mig fort.
Tagga ner kompis, det var vänligt menat... Men tror fortfarande det skulle vara bättre att PMa en moderator om det, istället för att ge denna Caine den uppmärksamhet han vill ha.
2007-11-11, 00:42
Medlem
dempa69s avatar
Lugn och fin nu TopDawg. Förstår fullständigt att du blir när du blir kallad peddo! Men tänk dig för innan du postar så att det inte blir du som blir bannad! Som sagt innan, du ligger precis på gränsen för en semester!

Hoppas det löser sig till din fördel!

MVH Dempa
2007-11-11, 00:44
Bannlyst
Han spelar dig, mannen. Ge honom inte det, han är inte värd det.
2007-11-11, 00:46
Medlem
Citat:
Har du sett mig skriva nånstans att jag vill ha sex med barn ditt jävla missfoster?

Men vi gör såhär:

Jag lägger ut Caines namn och personnummer i min signatur?

Caine:

Nu är det på allvar, mig pissar man inte på det här sättet.

Det tycker jag inte du skall göra för det är precis det här han vill, få dig bannad.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in