2007-11-10, 23:00
Medlem
När jag gått in på någon video på youtube och tittat på den och sen velat kolla på samma video igen några dagar efteråt så måste jag i majoriteten av fallen, i princip alltid, ladda om videon. För några månader sen behövde jag sällan ladda om videon ifall jag sett den innan och inte rensat internet cache etc.

Finns det något sett att undvika detta?
Citera
2007-11-10, 23:25
Medlem
tvcasualtys avatar
Bara en fråga, hur dålig uppkoppling har man om man klagar på tiden tar att ladda ett klipp på youtube?
Citera
2007-11-11, 11:08
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
När jag gått in på någon video på youtube och tittat på den och sen velat kolla på samma video igen några dagar efteråt så måste jag i majoriteten av fallen, i princip alltid, ladda om videon. För några månader sen behövde jag sällan ladda om videon ifall jag sett den innan och inte rensat internet cache etc.

Finns det något sett att undvika detta?

Detta händer alltid för mig när jag startar om routern. Låter man den stå på dygnet runt ska det inte vara nått problem.
Citera
2007-11-11, 12:44
Medlem
blåljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpaxen
Detta händer alltid för mig när jag startar om routern. Låter man den stå på dygnet runt ska det inte vara nått problem.

Inte för mig. Måste också ladda om hela tiden. Och jag har routern och modemet på dygnet runt.
Citera
2007-11-14, 15:55
Medlem
zpaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Inte för mig. Måste också ladda om hela tiden. Och jag har routern och modemet på dygnet runt.

Hmm konstigt, vet inte vad det kan bero på då. Kanske har med cookies att göra, att windows rensar automatiskt? Men vad vet jag, är ingen data expert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in