2007-11-10, 07:31
Medlem
tattoosandbeers avatar
Nu kommer jag skert med en mycket dum frga, men jag kpte Vista till min gamla burk som knullade sig helt s jag slde den till en polare som formaterade om den och lade d in XP, allts finns det inga som helst spr kvar av Vista, men frgan r ju nu om jag installera det "gamla" Vista igen p annan dator?
Citera
2007-11-10, 07:59
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Nu kommer jag skert med en mycket dum frga, men jag kpte Vista till min gamla burk som knullade sig helt s jag slde den till en polare som formaterade om den och lade d in XP, allts finns det inga som helst spr kvar av Vista, men frgan r ju nu om jag installera det "gamla" Vista igen p annan dator?
Du kan installera Vista igen utan problem. Har du redan aktiverat det hos
Microsoft via internet fr du ta kontakt med dom och frklara hur
det ligger till.
Citera
2007-11-10, 08:09
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Du kan installera Vista igen utan problem. Har du redan aktiverat det hos
Microsoft via internet fr du ta kontakt med dom och frklara hur
det ligger till.

Oki, ja jag kommer fan inte ihg om jag aktiverade det eller ej, men det gr allts att lsa med dom om det nekas?
Citera
2007-11-10, 08:11
Medlem
Draptrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Oki, ja jag kommer fan inte ihg om jag aktiverade det eller ej, men det gr allts att lsa med dom om det nekas?
Beror p om det r en OEM version eller inte. En OEM version gr bara att installera och aktivera p en dator.
Citera
2007-11-10, 08:21
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Beror p om det r en OEM version eller inte. En OEM version gr bara att installera och aktivera p en dator.

Hur fan ser jag om det r OEM eller ej? Sg det nu att det var OEM, men den finns ju inte p ngon annan dator eller s, allt r ju raderat, s det gr ej att g frbi detta f?
Citera
2007-11-10, 08:27
Medlem
Titus pollos avatar
helvete. Totalt blind, det var nn som skrivit exakt det jag skrivit. Om mod orkar s radera grna.
Citera
2007-11-11, 08:58
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ingen som vet ngot om detta problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in