2007-11-10, 07:31
Medlem
tattoosandbeers avatar
Nu kommer jag säkert med en mycket dum fråga, men jag köpte Vista till min gamla burk som knullade sig helt så jag sålde den till en polare som formaterade om den och lade då in XP, alltså finns det inga som helst spår kvar av Vista, men frågan är ju nu om jag installera det "gamla" Vista igen på annan dator?
Citera
2007-11-10, 07:59
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Nu kommer jag säkert med en mycket dum fråga, men jag köpte Vista till min gamla burk som knullade sig helt så jag sålde den till en polare som formaterade om den och lade då in XP, alltså finns det inga som helst spår kvar av Vista, men frågan är ju nu om jag installera det "gamla" Vista igen på annan dator?
Du kan installera Vista igen utan problem. Har du redan aktiverat det hos
Microsoft via internet får du ta kontakt med dom och förklara hur
det ligger till.
Citera
2007-11-10, 08:09
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Du kan installera Vista igen utan problem. Har du redan aktiverat det hos
Microsoft via internet får du ta kontakt med dom och förklara hur
det ligger till.

Oki, ja jag kommer fan inte ihåg om jag aktiverade det eller ej, men det går alltså att lösa med dom om det nekas?
Citera
2007-11-10, 08:11
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Oki, ja jag kommer fan inte ihåg om jag aktiverade det eller ej, men det går alltså att lösa med dom om det nekas?
Beror på om det är en OEM version eller inte. En OEM version går bara att installera och aktivera på en dator.
Citera
2007-11-10, 08:21
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Beror på om det är en OEM version eller inte. En OEM version går bara att installera och aktivera på en dator.

Hur fan ser jag om det är OEM eller ej? Såg det nu att det var OEM, men den finns ju inte på någon annan dator eller så, allt är ju raderat, så det går ej att gå förbi detta få?
Citera
2007-11-10, 08:27
Medlem
Titus pollos avatar
helvete. Totalt blind, det var nån som skrivit exakt det jag skrivit. Om mod orkar så radera gärna.
Citera
2007-11-11, 08:58
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ingen som vet något om detta problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in