Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha jag vet inte riktigt. Bara tanken att hon satt och fingrade på sig själv medans vi kollade på skräckfilm. Hon kunde åtminstånde sagt något

jamen, hur hade du reagerat då, efter filmen så säger din vän att hon var lite pilsk och gjorde det skönt för sig själv. Det hade ju vart lite underligt, eftersom du nu tyckte det var "strange" då hade det vart ännu mer strange.. eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag vet inte om någon som har gjort det utan detta är enbart funderingar. Det jag vet är när jag och en polare kollade på porr i yngre tonåren var att vi var för sig måste "Gå på toa" efter filmens slut utan att nämna något om runkerier. Men det är knappast konstigt. Vet inte vart Du får det ifrån att det är vanligare i det lägre samhällsskiktet? "Fina" folk kan snuska till det dom med rätt ordentligt, tro inget annat.

Nu snackar jag inte om kompisrunkande utan mer rent generellt om snusk bland "fint" folk.
haha, jadu. Jo jag förstår hur du menar, man gjorde det ju inte med vemsomhelst. Jag tänkte på att det var mer vanligt att "slusk" skulle sätta sig me polarna och dra igång än någon person i ett fint stort hem skulle göra det, dom som har rykten osv om sig.. och inte vill bli stämplde. Men jag vet ju inte riktigt hur dom är