2007-11-11, 19:33
Medlem
har något svagt minne av att det hände när man var liten
Citera
2007-11-11, 19:39
Medlem
Maxieboys avatar
Har jag då aldrig gjort. Låter rätt homo och sjukt.
Citera
2007-11-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Har jag då aldrig gjort. Låter rätt homo och sjukt.

Vad är det som får dig att tycka det är homo och sjukt, kan du föklara med flera ord lite mer specifikt vad du menar?
Citera
2007-11-11, 19:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Vad är det som får dig att tycka det är homo och sjukt, kan du föklara med flera ord lite mer specifikt vad du menar?

Om dom som gör det runkar åt varandras kroppar så är det homoaktigt. Men om det tex runkas åt en porrfilm med kvinnor i tillsammans så är det mer en kompisgrej. Inget jag vill eller har gjort själv och intresserar Mig inte dock.
Citera
2007-11-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Om dom som gör det runkar åt varandras kroppar så är det homoaktigt. Men om det tex runkas åt en porrfilm med kvinnor i tillsammans så är det mer en kompisgrej. Inget jag vill eller har gjort själv och intresserar Mig inte dock.

ah jo, det var det jag anade. Jag har aldrig varit med om att runka åt någon kompis kropp.

Men hur kommer det ig att detta aldrig hänt, vad för folk umgicks du med under uppväxten. Jag kan ana att detta fenomen är mer vanligt bland dom "lägre stående kretsarna" än bland fint folk. Har min aning något i sig eller har jag helt fel?
Citera
2007-11-11, 22:49
Medlem
Har aldrig själv gjort det men en kompis masturberade när vi var 14 till en porrfilm där tjejen blev knullad av en häst. Killen ställde sig 30cm från tv'n, tog ner byxorna och började leka. Han var förövrigt jugoslavisk zigenare som gifte sig vid 16 års åldern om det har någon betydelse.
Citera
2007-11-11, 22:49
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
haha, Jag menade normala vänner, inte knullkompisar. Hur ofta brukar man stå och runka och spruta på sin vanliga kompis.

hahaha, du är avundsjuk för du fick runka med grabbar
Citera
2007-11-11, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
hahaha, du är avundsjuk för du fick runka med grabbar
You wish grabben!
Det du berättar lite extremt konstigt om det är en vän du umgås helt normalt med som en kompis, är det ett ex till dig?
Citera
2007-11-11, 23:00
Medlem
troubledstars avatar
vidrigt beteende. skulle aldrig få för mig att göra nåt sånt.
fast nu på senare dar (är 23 ) så tycker jag i stort sett att det är meningslöst att runka över huvud taget.
Citera
2007-11-11, 23:57
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
ah jo, det var det jag anade. Jag har aldrig varit med om att runka åt någon kompis kropp.

Men hur kommer det ig att detta aldrig hänt, vad för folk umgicks du med under uppväxten. Jag kan ana att detta fenomen är mer vanligt bland dom "lägre stående kretsarna" än bland fint folk. Har min aning något i sig eller har jag helt fel?

Jag vet inte om någon som har gjort det utan detta är enbart funderingar. Det jag vet är när jag och en polare kollade på porr i yngre tonåren var att vi var för sig måste "Gå på toa" efter filmens slut utan att nämna något om runkerier. Men det är knappast konstigt. Vet inte vart Du får det ifrån att det är vanligare i det lägre samhällsskiktet? "Fina" folk kan snuska till det dom med rätt ordentligt, tro inget annat. Nu snackar jag inte om kompisrunkande utan mer rent generellt om snusk bland "fint" folk.
Citera
2007-11-12, 00:03
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Vad i det hela får dig att bli äcklad?

Haha jag vet inte riktigt. Bara tanken att hon satt och fingrade på sig själv medans vi kollade på skräckfilm. Hon kunde åtminstånde sagt något
Citera
2007-11-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha jag vet inte riktigt. Bara tanken att hon satt och fingrade på sig själv medans vi kollade på skräckfilm. Hon kunde åtminstånde sagt något

jamen, hur hade du reagerat då, efter filmen så säger din vän att hon var lite pilsk och gjorde det skönt för sig själv. Det hade ju vart lite underligt, eftersom du nu tyckte det var "strange" då hade det vart ännu mer strange.. eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag vet inte om någon som har gjort det utan detta är enbart funderingar. Det jag vet är när jag och en polare kollade på porr i yngre tonåren var att vi var för sig måste "Gå på toa" efter filmens slut utan att nämna något om runkerier. Men det är knappast konstigt. Vet inte vart Du får det ifrån att det är vanligare i det lägre samhällsskiktet? "Fina" folk kan snuska till det dom med rätt ordentligt, tro inget annat. Nu snackar jag inte om kompisrunkande utan mer rent generellt om snusk bland "fint" folk.

haha, jadu. Jo jag förstår hur du menar, man gjorde det ju inte med vemsomhelst. Jag tänkte på att det var mer vanligt att "slusk" skulle sätta sig me polarna och dra igång än någon person i ett fint stort hem skulle göra det, dom som har rykten osv om sig.. och inte vill bli stämplde. Men jag vet ju inte riktigt hur dom är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in