• 1
  • 2
2007-11-09, 08:37
Medlem
ordnungs avatar
Hej FB's drogkollektiv!

Jag går direkt på frågan.
Finns det några preparat som gör dig väldigt pigg, alert, uppmärksam och skärpt, fast utan några som helst effekter utöver det? Något som gör att man bara känner sig totalt utvilad och allt annat än trött, men det får inte bli någon form av trip heller.

Efedrin var det första som slog mig, men finns det andra, bättre? Har ni tips på lagliga preparat är det naturligtvis mycket bättre.

Inga dumsvar som "koffeintabletter" eller liknande, jag söker svar utöver kaffe/red bull.
Citera
2007-11-09, 12:03
Medlem
lakritspipans avatar
Första gångerna jag tog Tramadol så blev jag precis så där. Fungerar inte likadant längre vilket är synd och lite konstigt då jag använder inte det på nåt annat sätt nu än innnan. Har tagit Tramadol ca 10 ggr totalt på över ett år typ men får bara inte samma effekt längre =/

Men det kan kanske vara värt att prova för din del.
Citera
2007-11-09, 12:07
Medlem
ugge_das_boots avatar
Rhodiola Rosea
Citera
2007-11-09, 12:11
Medlem
Razzaks avatar
Ren rysk rot hjälper mot trötthet, vet inte om det blir nån plötslig pigghet och känsla av att vara utvilad.
Citera
2007-11-09, 12:35
Medlem
WrathInMes avatar
Rosenrot! Man finner t.o.m orken att städa till allt i hemmet så det skiner... Finns att inhandla på diverse hälsokostbutiker.

Edit: under benämningen "kosttillskott".
Citera
2007-11-09, 12:39
Medlem
Höjas avatar
Perfekt tråd, då jag sökt ungefär samma drog, behöver det inför tentorna när jag ska plugga. Behövs litet alternativ till amfetamin som pluggdrog
Citera
2007-11-09, 12:47
Medlem
Låg dos effedrin kanske?

När jag deffade så gick toleransen upp och man blev i princip bara pigg till slut. Helt utan bieffekter var det inte, men om du skulle ta en liten dos så skulle du kanske slippa det.

edit: Såg precis att du hade skrivit effedrin. Lite trött i skallen.
Citera
2007-11-09, 13:35
Medlem
Ssjoss avatar
Jo efedrin eller ephedra låter som enda alterantivet jag känner till. Synd att det är så svårt att få tag i nowdays
Citera
2007-11-09, 14:44
Medlem
aiiss avatar
Efedrin/Ephedra, Koffein-tabletter eller Modafinil/Adafinil är antagligen dina bästa alternativ. Läs igenom effekter/bi-effekter på samtliga och sedan är det bara att börja knarka.
Citera
2007-11-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WrathInMe
Rosenrot! Man finner t.o.m orken att städa till allt i hemmet så det skiner... Finns att inhandla på diverse hälsokostbutiker.

Edit: under benämningen "kosttillskott".

Hjälper det verkligen?
Nån spec sort att rekommendera? Finns kanske bara en..
Citera
2007-11-09, 15:18
Bannlyst
Desoxypipradrol, kom ihåg att börja med att ta 20 mg bara!!
Citera
2007-11-09, 17:31
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssjos
Jo efedrin eller ephedra låter som enda alterantivet jag känner till. Synd att det är så svårt att få tag i nowdays

Inte speciellt Finns ju massor på nätet, det är ju fortarande lagligt i många länder

Men som sagt det finns INGET som gör en piggare utan bieffekter, energi kommer inte magiskt från ingenstans. Däremot kan dom vara milda.

Det preparat jag rekommenderar är en god kost, annars så ska du se att allt du proppar i dig har någon form av biverkning. Tom coffein har ju det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in