Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-20, 22:27
  #289
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Roth]
Anledningen att han vill ta bort den är med 99,9% säkerhet på grund av morsan. Själv så tycker jag att han borde sätta lite färg på tatueringen.
Det är ungefär som att köpa en glass, äta upp den och sen gå in i affären
och säga att man inte ville ha den och ber om att få pengarna tillbaka.

Jag tror inte det är nåt större fel på grabben. Det är hans morsa som styr och ställer.

Ser ut att bli en riktigt cool gaddning om han får den ifylld. Ser dock 2 problem.

1. No Fear lär inte låta honom sätta sin fot i studion igen.

2. Han lär inte ha ekonomi till det. Inte helt säker men den ser inte ut att landa på mindre än 13 000:- om ett proffs får göra den. Vart ska en 17-åring hitta såna pengar? HAHA

Han får gå med linjerna tills han blir gammal nog att arbeta ihop till tatueringen själv.
2007-11-22, 12:28
  #290
Medlem
Mimss avatar
känns som om det bara är att gilla lägett
2007-11-22, 16:02
  #291
Medlem
Hoppas han aldrig hittar en tatuerare som vill gadda honom igen. Någonsin. Ungjäveln skulle fått sig en plättevändare.
2007-11-22, 17:57
  #292
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nullann
Hoppas han aldrig hittar en tatuerare som vill gadda honom igen. Någonsin. Ungjäveln skulle fått sig en plättevändare.


bilden med artikeln borde finnas på varenda studio i sveariket! upphängt vid ingången
2007-11-23, 05:46
  #293
Medlem
-benito-s avatar
Han behöver väll stålar för att göra klart den...
2007-11-23, 06:43
  #294
Medlem
ap3s avatar
Det var längesedan någon kallade honom för pissluffare nu, skärp er.
Niklas är en pissluffare och hans morsa ett psykfall. Tycker synd om de båda.
2007-11-23, 09:04
  #295
Medlem
MisterGGs avatar
Jag ser inte att den här tråden fyller nån funktion längre. Annat än att kalla Niklas för pisluffare. (med all rätt dock)

Men i övrigt så är diskussionsunderlaget väldig tunt.

Jag hänger därför på hänglåset. Om någon misstycker så skicka ett pm till mig eller Johnny.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback