Svara
  • 1
  • 2
2007-11-08, 04:30
Medlem
Har aldrig testat syra förr så jag tänkte att det var på tiden att prova. Just ätit en fin lapp Tidigare erfarenheter av psykadelika: En tripp på shrooms. Dvs, är en färsking.

Skriver väl här när det börjar hända grejjer
Citera
2007-11-08, 04:34
Medlem
Squalos avatar
Än så länge är det inte mycket till rapport.
Citera
2007-11-08, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitchell
Har aldrig testat syra förr så jag tänkte att det var på tiden att prova. Just ätit en fin lapp Tidigare erfarenheter av psykadelika: En tripp på shrooms. Dvs, är en färsking.

Skriver väl här när det börjar hända grejjer

Vet inte hur det är med live-rapporter men vanligtvis blir det 0bara skit. Men go man!
Citera
2007-11-08, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Vet inte hur det är med live-rapporter men vanligtvis blir det 0bara skit. Men go man!

Lyckades rapportera ganska detaljerat över msn på trippen på shrooms för en polare sist Så jag ska att försöka skriva lite här då och då framöver.
Citera
2007-11-08, 04:37
Medlem
Citat:
Lyckades rapportera ganska detaljerat över msn på trippen på shrooms för en polare sist Så jag ska att försöka skriva lite här då och då framöver.

Förutsättingarna blev just lite bättre, men klistra en lapp framför ögonen där du skriver 0flashback bara
Citera
2007-11-08, 04:38
Medlem
Schwenkes avatar
Citat:

Hehe, skulle vilja se detta. Synd bara att man måste gå till kojs snart.

Happy trippin!
Citera
2007-11-08, 04:47
Medlem
Citat:
Förutsättingarna blev just lite bättre, men klistra en lapp framför ögonen där du skriver 0flashback bara

Antingen är jag wasted eller dum i huvudet för jag hajjade inte vad du menade
Citera
2007-11-08, 04:48
Medlem
sjukt kul, hoppas du blir helt förstörd!
Citera
2007-11-08, 04:49
Medlem
Citat:
Antingen är jag wasted eller dum i huvudet för jag hajjade inte vad du menade

typ så du inte snöar in på något för hårt så du glömmer att rapportera.
Flashback skulle det stå på lappen ungefär som en morot framför en åsna om du fattar
Citera
2007-11-08, 04:55
Medlem
Citat:
typ så du inte snöar in på något för hårt så du glömmer att rapportera.
Flashback skulle det stå på lappen ungefär som en morot framför en åsna om du fattar

Jahaaa! Då är jag med! Börjar få rätt sköna skrattnojjor nu asså För er som inte har lyssnat på RJD2. Gör det asså. Nämen det är lugnt, kommer nog softa här liksom så jag kommer inte göra dig besviken man
Citera
2007-11-08, 04:57
Medlem
Citat:
Jahaaa! Då är jag med! Börjar få rätt sköna skrattnojjor nu asså För er som inte har lyssnat på RJD2. Gör det asså. Nämen det är lugnt, kommer nog softa här liksom så jag kommer inte göra dig besviken man

Haha härligt med lite samförstånd!
Trippa lugnt mannen!
Citera
2007-11-08, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizbet
sjukt kul, hoppas du blir helt förstörd!

Hahaha! Jaa, det hoppas jag med. Har en polare brevid mig som sitter och kollar på bilder på motorer i typ 100 delar, fett kul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in