Har aldrig testat syra förr så jag tänkte att det var på tiden att prova. Just ätit en fin lapp Tidigare erfarenheter av psykadelika: En tripp på shrooms. Dvs, är en färsking.
Har aldrig testat syra förr så jag tänkte att det var på tiden att prova. Just ätit en fin lapp Tidigare erfarenheter av psykadelika: En tripp på shrooms. Dvs, är en färsking.
Skriver väl här när det börjar hända grejjer
Vet inte hur det är med live-rapporter men vanligtvis blir det 0bara skit. Men go man!
Antingen är jag wasted eller dum i huvudet för jag hajjade inte vad du menade
typ så du inte snöar in på något för hårt så du glömmer att rapportera.
Flashback skulle det stå på lappen ungefär som en morot framför en åsna om du fattar
typ så du inte snöar in på något för hårt så du glömmer att rapportera.
Flashback skulle det stå på lappen ungefär som en morot framför en åsna om du fattar
Jahaaa! Då är jag med! Börjar få rätt sköna skrattnojjor nu asså För er som inte har lyssnat på RJD2. Gör det asså. Nämen det är lugnt, kommer nog softa här liksom så jag kommer inte göra dig besviken man
Jahaaa! Då är jag med! Börjar få rätt sköna skrattnojjor nu asså För er som inte har lyssnat på RJD2. Gör det asså. Nämen det är lugnt, kommer nog softa här liksom så jag kommer inte göra dig besviken man
Haha härligt med lite samförstånd!
Trippa lugnt mannen!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!