2007-11-12, 00:58
Medlem
Det motsatta knet.
Citera
2007-11-12, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genium
Kan du specificera varfr du tycker kvinnan r den finaste skapelsen?

Jo sedu, svaret till detta r: pi x 2 x 54 / roten ur 2 x cosinus

....eller s har jag ingen aning varfr?
Citera
2007-11-12, 17:40
Medlem
Afrokamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayhem
Det motsatta knet.

Instmmer
Citera
2007-11-12, 18:31
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Att ni attraheras av kvinnor och kollar p porr betyder inte att kvinnor r den vackraste skapelsen i universum, fr att inte tala om hur mnga fula kvinnor det finns. Detta r inget serist svar p trdfrgan.

Hursomhelst borde det inte vara svrt att motivera det svaret utan att posta trams.
Citera
2007-11-12, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
Att ni attraheras av kvinnor och kollar p porr betyder inte att kvinnor r den vackraste skapelsen i universum,
varfr inte? varfr skulle sexuella knslor vara mindre verkliga n andra? jag tycker att snflingor r fina fr att jag har programmerats s... likadant som vi oftast programmeras att tycka om det motsatta knet.
Citera
2007-11-12, 22:39
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yonera
varfr inte? varfr skulle sexuella knslor vara mindre verkliga n andra? jag tycker att snflingor r fina fr att jag har programmerats s... likadant som vi oftast programmeras att tycka om det motsatta knet.
S argumentet till samtliga svar i trden skulle vara att "jag r programmerad s?" Det har nu, ett antal gnger, ifrgasatts varfr mnniskan skulle vara den vackraste skapelsen, p vilket ingen hittills har lyckats ge ngot serist svar. I mina gon lter det heller inte direkt som att det skulle finnas ngra lngsiktiga eller filosofiska resonemang bakom poster som p trdfrgan svarar "Kvinnan utan tvekan! "

S, frutsatt att detta svar inte r hrlett ur instinktiva knslor eller testosteron, vilka r resonemangen? Jag r genuint nyfiken.
Citera
2007-11-12, 22:48
Bannlyst
Citat:
S argumentet till samtliga svar i trden skulle vara att "jag r programmerad s?" Det har nu, ett antal gnger, ifrgasatts varfr mnniskan skulle vara den vackraste skapelsen, p vilket ingen hittills har lyckats ge ngot serist svar. I mina gon lter det heller inte direkt som att det skulle finnas ngra lngsiktiga eller filosofiska resonemang bakom poster som p trdfrgan svarar "Kvinnan utan tvekan! "

S, frutsatt att detta svar inte r hrlett ur instinktiva knslor eller testosteron, vilka r resonemangen? Jag r genuint nyfiken.

Du mste frst att det inte finns ngra objektiva kriterier fr vad som r vackert ...

Det vi anser vara vackert r vad vi anser vara vackert beroende av oss sjlva, typ
Citera
2007-11-12, 22:57
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaere Verum
Du mste frst att det inte finns ngra objektiva kriterier fr vad som r vackert ...

Det vi anser vara vackert r vad vi anser vara vackert, typ
Detta betyder inte att man inte kan frst sina knslor och frklara dom eller deras orsaker. Att plumpt svara "kvinnor" r ju rent skrattretande. Ingen tycker vl att samtliga kvinnor r vackra - eller? Att pst att det motsatta knet r universums vackraste skapelse betyder antingen vldigt hg toleransniv fr det motsatta knet (grattis), eller att man inte har tnkt efter innan man skrev ett sdant pstende.
Citera
2007-11-12, 22:58
Medlem
koprofagens avatar
Om det r biologiskt mste jag nog sga skaldjur just drfr att de r en del av havets rikedomar.
Citera
2007-11-12, 23:02
Medlem
Resistances avatar
Det r nog kvinnan som sdan, som fenomen, det syftas p. Dvs att kvinnan i sig r det vackraste som finns - inte att alla kvinnor r vackra.
Citera
2007-11-12, 23:08
Bannlyst
Citat:
Detta betyder inte att man inte kan frst sina knslor och frklara dom eller deras orsaker. Att plumpt svara "kvinnor" r ju rent skrattretande. Ingen tycker vl att samtliga kvinnor r vackra - eller? Att pst att det motsatta knet r universums vackraste skapelse betyder antingen vldigt hg toleransniv fr det motsatta knet (grattis), eller att man inte har tnkt efter innan man skrev ett sdant pstende.

Vi bedmer efter dom vackraste av varje sort
Citera
2007-11-12, 23:13
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Sexuell attraktion och estetisk tilltalning r inte samma sak. Men jag mrkte just att Genium sjlv gav bra reflektion p detta i sitt startinlgg:
Citat:
Ursprungligen postat av Genium
Jag satt hr om dagen och funderade p vilket som var den vackraste skapelsen hr p jorden och brjade frst tnka i banorna "men mnniskan sklart! Vem FAN gillar inte kvinnans kropp?!". Men insg snart att det bara r sexuell dragning pga min mnskliga kropp[...]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in