• 1
  • 2
2007-11-07, 22:33
Medlem
Geniums avatar
Hejsan, nu hoppas jag att jag placerar den hr trden rtt

Jag satt hr om dagen och funderade p vilket som var den vackraste skapelsen hr p jorden och brjade frst tnka i banorna "men mnniskan sklart! Vem FAN gillar inte kvinnans kropp?!". Men insg snart att det bara r sexuell dragning pga min mnskliga kropp, s nu r min frgestllning vilken art ni nominerar ni?

Sjlv nominerar jag spckhuggaren, ett stort respektingivande djur som nd rr sig s elegant med dess ytterst snygga frg belggning.
Citera
2007-11-07, 22:43
Medlem
Reoshis avatar
Tvekar p att detta passar i filosofin.. andra sidan tycker det var ett trevlig initativ s jag tycker den fr stanna xD

Oerhrt svrt att bestmma sig.. Men jag r svag fr havsrnar, haft dem 'nra' sen jag var liten s de har vl fuskat till sig lite betydelse p det sttet..
Men en vldigt vacker skapelse, havsrnen.
Citera
2007-11-07, 23:12
Medlem
mirrebosnas avatar
Pratar vi om levande ting eller kan det vara materiella ocks? Fr d vill jag nominera AK-47:an, den har en sdan vacker figur att det fr mig rysa varje gng jag ser den.

Om inte, s skulle jag sga konstigt nog hsten. Jag tvivlar att det finns ngot vackrare n stor och stolt hst. Jrvs Faks r ett prima exemplar p en fin hst.

http://www.sundbyholm.com/bilder/ban...jarvsofaks.jpg
Citera
2007-11-08, 00:21
Medlem
wellermans avatar
mandelbrotmngden: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...elbrot_set.jpg
Citera
2007-11-08, 00:44
Medlem
Kheperas avatar
Den finaste skapelsen enligt vem, och av vem? Du verkar mena den finaste evolverade skapelsen, enligt oss? D mste jag svara mnniskan och allt annat som gjort hennes existens mjlig. Om man sedan frgar vad mnniskan skapat som r finast, d blir det desto svrare. Men jag kan ju nominera min blogg

(Ja, det var sjlvironi.)
Citera
2007-11-08, 10:38
Bannlyst
Hm. Vargar. I just lve them.
Citera
2007-11-08, 10:58
Medlem
Utsikten frn berg...
Citera
2007-11-08, 11:13
Medlem
kudde1s avatar
Katter ltt, eller hstar om det inte var s att alla smtjejer gillade dom.
Citera
2007-11-08, 11:46
Medlem
wellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Katter ltt, eller hstar om det inte var s att alla smtjejer gillade dom.

r du inte man nog att st fr vad du tycker r vackert.
Inte ovntat att trden fr lika mnga svar som personer som svarar.
Citera
2007-11-08, 12:12
Medlem
Resistances avatar
Jag vill nominera Cannabis.
Citera
2007-11-08, 12:23
Medlem
Mandelbrotmngden och Juliamngden verkar vara sdr magiskt vackra saker. Lste lite om dom men frstod aldrig vad det handlade om

Hursomhelst, dessa mnster var vldigt gripande.
Citera
2007-11-08, 18:18
Medlem
Geniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
Tvekar p att detta passar i filosofin.. andra sidan tycker det var ett trevlig initativ s jag tycker den fr stanna xD

Oerhrt svrt att bestmma sig.. Men jag r svag fr havsrnar, haft dem 'nra' sen jag var liten s de har vl fuskat till sig lite betydelse p det sttet..
Men en vldigt vacker skapelse, havsrnen.

Grymt snygga djur, tnkte faktiskt sjlv nominera falken frst ocks
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in