2007-11-07, 20:00
Bannlyst
Tänk vilken dröm för de nynazister som den uppmärksammade läkarstudenten troligen fortfarande sympatiserar med. Menar att få honom i sina led och få allt man vill till eget bruk och försäljning! Måste vara drömmen för dessa organisationer. För inte har han ändrat åsikt av att sitta på fängelse, knappast. Grattis till svenskt utbildningsväsen som kan godkänna såna skitstövlar. Ok han har avtjänat sitt straff, men vissa yrken borde kräva en inte så belastad bakgrund.
Citera
2007-11-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
Tänk vilken dröm för de nynazister som den uppmärksammade läkarstudenten troligen fortfarande sympatiserar med. Menar att få honom i sina led och få allt man vill till eget bruk och försäljning! Måste vara drömmen för dessa organisationer. För inte har han ändrat åsikt av att sitta på fängelse, knappast. Grattis till svenskt utbildningsväsen som kan godkänna såna skitstövlar. Ok han har avtjänat sitt straff, men vissa yrken borde kräva en inte så belastad bakgrund.

får jag fråga vad du syftar på? har du sett något på tv?
Citera
2007-11-07, 20:11
Bannlyst
jo det var på rapport nu i kväll, glömde att alla förmodligen inte ser det, men även på radio stockholm. Själv kan jag tänka att det skulle inte vara helt fel att ha en läkarutbildning, men å andra sidan kanske man då hade ett bra liv utan benso och liknande ? Men har ju träffat flera som själva går på skiten och tom skrver fel personnummer på recepten osv. Men för att återgå till studenten så lär han bli utfryst av de andra, så han klarar sig nog inte, om han inte hotar förstås....*L*
Citera
2007-11-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
jo det var på rapport nu i kväll, glömde att alla förmodligen inte ser det, men även på radio stockholm. Själv kan jag tänka att det skulle inte vara helt fel att ha en läkarutbildning, men å andra sidan kanske man då hade ett bra liv utan benso och liknande ? Men har ju träffat flera som själva går på skiten och tom skrver fel personnummer på recepten osv. Men för att återgå till studenten så lär han bli utfryst av de andra, så han klarar sig nog inte, om han inte hotar förstås....*L*

Om du nu inte tror att så många kollar.. kan du inte förklara vad det är han har gjort el vad som har hänt? Alla i sverige bor inte i stockholm och inte är det många här som lyssna på radio skulle jag kunna tänka mig
Citera
2007-11-07, 20:27
Medlem
mesmerize_mes avatar
tycker det är nice att han nästlar sej in i samhället igen, antagligen för att krasha allt igen
Hehe, det är bra att någon tar tag i det!
(blir besviken om han bara blivit och förblir en svensson)
Citera
2007-11-07, 23:50
Medlem
umpfs avatar
Jag kan förklara, det är någon snubbe som mördade en tjej(?) och har suttit i fängelse i nått år, och nu går han en läkarutbildning och har bytt namn...

EDIT: inte världens bästa förklaring, men det är vad jag vet och vad som std i tidningen lite kortfattat.
Citera
2007-11-08, 00:13
Medlem
Tror ingen orkar gå läkarutbildning i X antal år för att sabba allt med att skriva ut recept hit och dit...och bli av med licensen.

Finns nog lättare sätt att få tag i piller isf =D
Citera
2007-11-08, 11:43
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umpf
Jag kan förklara, det är någon snubbe som mördade en tjej(?) och har suttit i fängelse i nått år, och nu går han en läkarutbildning och har bytt namn...

EDIT: inte världens bästa förklaring, men det är vad jag vet och vad som std i tidningen lite kortfattat.

Han dödade tillsammans med någon annan nazist en fackgubbe och inte en tjej!

Jag sympatiserar verkligen inte med nazister eller rasister men jag anser att alla är värda en andra chans och den här killen har avtjänat sitt straff så kan han sköta sig så tycker jag inte det spelar någon roll vilket jobb han skaffar sig.
Citera
2007-11-08, 11:50
Bannlyst
Dömde en mor läkarstudenten som pillertorsk eller vad sa du?
Citera
2007-11-08, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
Dömde en mor läkarstudenten som pillertorsk eller vad sa du?

Satt också och tänkte i de banorna...Och så hävdar en del att stavfel och felaktiga särskrivningar inte har någon betydelse, man förstår ju ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in