Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2007-11-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ungtuppen
Hej. Jag undrar om det märks speciellt mycket på smaken om man blandar ut en halv flaska vanlig vodka explorer med vatten? Alltså märks det att det är vatten iblandat om man i sin tur blandar ut det hela med något, tex coca cola, fanta, whatever.

JA, det märks. Vet det av egen erfarenhet. Be någon köpa ut åt dig istället. Att sno någons sprit är som att pirra med din bästa kompis flickvän. Förenat med livsfara med andra ord.
Citera
2007-11-09, 18:42
Medlem
Zumas avatar
Men ge han en halv, vad fan ska ha göra? Säg ifrån på skarpen att du inte tänker ge han en hel flaska sprit, förklara att det räcker gott med en halv.. då kan du supa också...och så slipper han dricka sprit han betalat för som smakar vrövhål..
Citera
2007-11-09, 22:20
Medlem
Arbetsfiskens avatar
Det är verkligen dumt att blanda ut sprit med vatten till minderåriga efter som att de tror de är superman nästa fylla. Jag tror inte att en fjortonåring skulle märka/tänka på om det var vatten eller inte i vodkan. Om personen druckit vodka förrut kommer de kanske märka att den är ovanligt lättdrucken och smakar lite konstigt. Detta kommer förstärka supermannenkänslan eftersom de får får sig att vodka är "svagare" än vad det är. Jag föreslår att du diskuterar saken med fjortonåringens mamma och kommer överens om att öl eller cider är bättre än vodka för en fjortonåring.
Citera
2007-11-09, 22:30
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsfisken
. Jag föreslår att du diskuterar saken med fjortonåringens mamma och kommer överens om att öl eller cider är bättre än vodka för en fjortonåring.

Eller en single-malt scotch? Jag menar varför börja sin suparkarriär på vodka.

Edit: Nu är jag dum. Jag som hade ett fläcklöst track-record hittils.

/Adrian
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in