2007-11-08, 09:32
Medlem
Jag kan se det positiva i att större företag skulle annonsera på Flashback. Och det positiva i detta är givetvis att FB får mer monetära medel att röra sig med. Dock tror jag att det finns den skara flashbackare som hade lämnat vårt kära forum om de såg till exempel en Jamba-reklam.

Det enda som verkligen retar mig är att de rörliga reklamerna vilka är jävligt enerverande. Någon som vet hur man blockerar även de rörliga flash-reklamerna med adblock? Hade uppskattat PM
Citera
2007-11-08, 10:57
Medlem
Fulfittans avatar
Men för i helvete. Varför laddar ni reklamen överhuvudtaget då? Ännu bättre än glamourös reklam är väl ingen reklam alls?
Citera
2007-11-08, 11:23
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Varför utgörs annonserna på FB till hundra procent av sådana som riktar sig till slödder och andra i allmänhet lågpannade individet? [...] Jag vill ha glamour och sofistikation, annars avgår jag.

Sofistikerade annonsörer vill nog inte annonsera på ett forum där en fjärdedel är pundare, en fjärdedel psykopater, en fjärdedel nazister och en fjärdedel porrmissbrukare.
Citera
2007-11-08, 13:12
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Sofistikerade annonsörer vill nog inte annonsera på ett forum där en fjärdedel är pundare, en fjärdedel psykopater, en fjärdedel nazister och en fjärdedel porrmissbrukare.

Vilken/vilka kategori(er) tillhör du?
Citera
2007-11-08, 14:20
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Vilken/vilka kategori(er) tillhör du?

Blandras!
Citera
2007-11-08, 14:34
Awaiting Email Confirmation
ja. man kan köpa smaksatta, friterade(?) larver, syrson och annat skit.
sånt du kan käka på närmsta gatumarknad i sydostasien typ.
jag vet dock inte hur stor hit det är på den västerländska marknaden.
Citera
2007-11-08, 15:14
Medlem
Herr Åbbels avatar
Om man inte gillar reklamen är det bara att ta bort den, finns plugins till Forefox.
Citera
2007-11-08, 15:17
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Nu har jag iofs sedan något/några år valt bort all reklam på FB, men jag har för mig att reklamen som visas skiljer sig från forumkategori till forumkategori, t.ex. så visas inte sexreklam i annat än sexforumen, datorreklam i datorforumen o.s.v. Vad som visas i t.ex. Loungen har jag ingen aning om, är det där slödderreklamen visas kanske?
Citera
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Åbbel
Om man inte gillar reklamen är det bara att ta bort den, finns plugins till Forefox.
Eeeexacly.
Citera
Medlem
Herr Åbbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi

Men det där är ju medelsvensson i ett nötskal!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in