Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Du "marknadsför" verkligen dig själv Nemesis!!
Med tanke på det, och på att du är den enda som tar utnämningen "flashbacks största knarkare"-tävlingen på största allvar , så är det nästan så man börjar tro att du tänkt göra typ.. karriär.. på att vara den-där-roliga-killen-på-flashbacks-drogforum ??
"FB's största knarkare" är väl mer
Arkomanns grej än min, och men musiken vill jag ju helt klart att skall få så mycket uppmärksamhet som möjligt... Fast det är väl inget unikt för mig, det gör väl alla band/artister??
För mig är texterna, melodierna, musikvideorna, etc väldigt viktiga eftersom det är den konstform jag utövar... Nu är jag ju visserligen en väldigt missförstådd konstnär som är dömd att gå samma öde till mötes som Eddie Meduza och Johnny Bode - ingen tar mig på allvar eftersom jag gör "rolig" musik och det spelar ingen roll hur bra texter jag skriver eller hur bra melodier och musikaliska arrangemang vi verkligen har, vi är väl för alltid stämplade som "skojare" som bara är en "kul grej" och inget man kan ta på allvar... Men jag tar helt klart det jag gör på allvar! Det som de flesta ser som ett (dåligt) skämt lever jag för...