• 1
  • 2
2007-11-07, 15:43
Bannlyst
här får ni se en rolig vidio hihi

http://www.youtube.com/watch?v=x9G5ETaFAY4
Citera
2007-11-07, 15:49
Bannlyst
Den har vi aldrig sett förut.
Testa söka nästa gång.
Citera
2007-11-07, 15:53
Medlem
2500s avatar
såga honom!
Citera
2007-11-07, 15:54
Medlem
lat_jävels avatar
Underbar rubrik med en felstavning och särskrivning plus ett fascinerande diskussionsunderlag

/lat_jävel
Citera
2007-11-07, 15:58
Medlem
Nemesis1s avatar
Men "Punda loss" av Multiversum kan man ju inte höra för många gånger, för det är ju mitt band... =P

Här är annars en stor tråd där låten diskuteras:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=526550&

Och här kan ni ladda ner hela Multiversums album med 10 låtar och se Multiversums tre andra musikvideor:
http://www.flashback.org/showthread.php?p=8285711

Multiversums officiella hemsida:
www.multiversumnet.com
Citera
2007-11-07, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Men "Punda loss" av Multiversum kan man ju inte höra för många gånger, för det är ju mitt band... =P

Här är annars en stor tråd där låten diskuteras:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=526550&

Och tryck på länken i min signatur om ni vill ladda ner hela Multiversums album med 10 låtar!

Du "marknadsför" verkligen dig själv Nemesis!!

Med tanke på det, och på att du är den enda som tar utnämningen "flashbacks största knarkare"-tävlingen på största allvar , så är det nästan så man börjar tro att du tänkt göra typ.. karriär.. på att vara den-där-roliga-killen-på-flashbacks-drogforum ??
Citera
2007-11-07, 16:00
Medlem
Fordies avatar
Vad är en vidio?

/Fordie
Citera
2007-11-07, 16:06
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
Du "marknadsför" verkligen dig själv Nemesis!!

Med tanke på det, och på att du är den enda som tar utnämningen "flashbacks största knarkare"-tävlingen på största allvar , så är det nästan så man börjar tro att du tänkt göra typ.. karriär.. på att vara den-där-roliga-killen-på-flashbacks-drogforum ??
"FB's största knarkare" är väl mer Arkomanns grej än min, och men musiken vill jag ju helt klart att skall få så mycket uppmärksamhet som möjligt... Fast det är väl inget unikt för mig, det gör väl alla band/artister??

För mig är texterna, melodierna, musikvideorna, etc väldigt viktiga eftersom det är den konstform jag utövar... Nu är jag ju visserligen en väldigt missförstådd konstnär som är dömd att gå samma öde till mötes som Eddie Meduza och Johnny Bode - ingen tar mig på allvar eftersom jag gör "rolig" musik och det spelar ingen roll hur bra texter jag skriver eller hur bra melodier och musikaliska arrangemang vi verkligen har, vi är väl för alltid stämplade som "skojare" som bara är en "kul grej" och inget man kan ta på allvar... Men jag tar helt klart det jag gör på allvar! Det som de flesta ser som ett (dåligt) skämt lever jag för...
Citera
2007-11-07, 16:08
Medlem
RickardGBGs avatar
Men shit, finns en tråd om den på typ 100 sidor! Tror nog det är du som är flummig.
EDIT: Var lite seg där.
Citera
2007-11-07, 16:21
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
såga honom!
Varför blir man så ofta mobbad då man bjuder på sig själv på FB?? Jag tycker man borde stödja varann istället och om man nu inte tycker om musiken, personens utseende, etc så kan man ge konstruktiv kritik eller helt enkelt låta bli att skriva något...

Detta gäller ju inte bara mig nu, utan mycket annat på FB också... I tråden om Lady Tiera finns det ju massor med personer som kastar skit på henne... Väldigt otacksamt är det också, först uppmanas alla tjejer lägga upp nakenbilder, och sen då de verkligen gör det så blir de behandlade som skräp...

Är det den svenska jantelagen som spökar??
Citera
2007-11-07, 16:31
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Varför blir man så ofta mobbad då man bjuder på sig själv på FB?? Jag tycker man borde stödja varann istället och om man nu inte tycker om musiken, personens utseende, etc så kan man ge konstruktiv kritik eller helt enkelt låta bli att skriva något...

Detta gäller ju inte bara mig nu, utan mycket annat på FB också... I tråden om Lady Tiera finns det ju massor med personer som kastar skit på henne... Väldigt otacksamt är det också, först uppmanas alla tjejer lägga upp nakenbilder, och sen då de verkligen gör det så blir de behandlade som skräp...

Är det den svenska jantelagen som spökar??

Only at Flashback, only at flashback..
Citera
2007-11-07, 16:42
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Only at Flashback, only at flashback..
Nja, det finns faktiskt några andra ställen på internet där folk är lika otrevliga... På YouTube är det också väldigt mycket pajkastning men sidan som tar priset måste väl ändå vara 4Chan... Där kommer man inte bara med nedlåtande kommentarer om nakenbildtjejens kropp, utan cyberstalkar hennes vänner, familj och bekanta med att skicka bilderna till dem!

"lulz" =/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in