Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-06, 22:59
Medlem
Panpots avatar
Ja, vad fan gör man i finkan?
På öppna anstalter förstår jag att folk har som vardagsrum och sällskapsrum där de kan sitta och snacka,
men på slutna ställen - kan de ha en tv och en xbox i cellen, eller vad gör de om dagarna? (förutom jobb, träning..) Mer ur nöjessynpunkt.

Kan de sitta och bygga modeller eller spela dataspel? (tvivlar på att dator är OK)
Citera
2007-11-06, 23:05
Medlem
Xiders avatar
Man blir en jävel på att spela kort.
Mulle är populärt
Citera
2007-11-06, 23:07
Medlem
-=Magnus=-s avatar
De ångrar vad de har gjort och tänker över sitt liv så att de aldrig mer ska vara dumma.

Eller så runkar de bara tills de blir utsläppta.

Antingen så varierar det nästan lika mycket som svaren skulle göra på vad folk i något miljonområde gör i sina lägenheter.
Citera
2007-11-06, 23:25
Medlem
Pundar, ljuger, gnäller, tjafsar
Citera
2007-11-06, 23:27
Medlem
Xiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grozzny
Pundar, ljuger, gnäller, tjafsar

Och spelar mulle
Citera
2007-11-06, 23:33
Medlem
lordos avatar
De kanske tar den i tvåan i sterila dusch-rum år ut och år in?
Citera
2007-11-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xider
Och spelar mulle

haha ja dom spelar mulle oxå & stötpåker & skriver en jävla massa anhållan
Citera
2007-11-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
De kanske tar den i tvåan i sterila dusch-rum år ut och år in?

Viss skilnad mellan USA's fängelser och dom svenska
Citera
2007-11-06, 23:47
Medlem
Xiders avatar
Och väntar till fredag då det är film och lite mer valmöjligheter på maten
Citera
2007-11-07, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xider
Och spelar mulle
Fyf... ser jag en kortlek med mer än 52 kort...så skriker jag
Citera
2007-11-07, 02:06
Bannlyst
Det skulle inte förvåna mig om vi i Sverige får liknande fängelsestraff som i USA inom något decenium eller två, då vi är sådana härmapor och suckups gentemot det stora landet över vattnet... Då lär ju den lätt omtalade Mr. Bubba träda fram, och de fasansfulla scenerna med tappad tvål i duschrummet är väl inget att snacka om.

Så som fängelserna ser ut idag så får väl de intagna besök av sina kvinnliga beundrare i alla dess former, till och från månadsvis? Eller?

Vi har enormt korta fängelsestraff, vilket innebär att vi inte riktigt hinner gå så långt, att vi ser vilket hål som ett fuckhål. Vilket förmodligen är skönt för Lasermannen, Fossmo och de andra puckona som sitter där inne, som redan hade varit Bubbas bitch vid det här laget.

Så förutom att spela Mulle, Stötpoker, skrävla i vardagsrummet/dagrummet om vem som är den farligaste bland dom, så hinner man nog inte göra mycket annat än träna, jobba, knulla. Vilket i stort sett ser ut som ett vanligt svensson liv, eller har jag fel?

Fängelserna är ett stort skämt i sverige!
Så som jag ser det, så lönar det sig nästan att råna en bank, gömma undan pengarna, sitta några år, och göra det man annars hade gjort på fritiden, för att sen komma ut och va stenrik på "svarta" pengar.
Citera
2007-11-07, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrii
Det skulle inte förvåna mig om vi i Sverige får liknande fängelsestraff som i USA inom något decenium eller två, då vi är sådana härmapor och suckups gentemot det stora landet över vattnet... Då lär ju den lätt omtalade Mr. Bubba träda fram, och de fasansfulla scenerna med tappad tvål i duschrummet är väl inget att snacka om.

Så som fängelserna ser ut idag så får väl de intagna besök av sina kvinnliga beundrare i alla dess former, till och från månadsvis? Eller?

Vi har enormt korta fängelsestraff, vilket innebär att vi inte riktigt hinner gå så långt, att vi ser vilket hål som ett fuckhål. Vilket förmodligen är skönt för Lasermannen, Fossmo och de andra puckona som sitter där inne, som redan hade varit Bubbas bitch vid det här laget.

Så förutom att spela Mulle, Stötpoker, skrävla i vardagsrummet/dagrummet om vem som är den farligaste bland dom, så hinner man nog inte göra mycket annat än träna, jobba, knulla. Vilket i stort sett ser ut som ett vanligt svensson liv, eller har jag fel?

Fängelserna är ett stort skämt i sverige!
Så som jag ser det, så lönar det sig nästan att råna en bank, gömma undan pengarna, sitta några år, och göra det man annars hade gjort på fritiden, för att sen komma ut och va stenrik på "svarta" pengar.
Har du gjort någon tid i ett fängelse ? om inte, varför uttalar du dig om saker du inget vet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in