Det skulle inte förvåna mig om vi i Sverige får liknande fängelsestraff som i USA inom något decenium eller två, då vi är sådana härmapor och suckups gentemot det stora landet över vattnet... Då lär ju den lätt omtalade Mr. Bubba träda fram, och de fasansfulla scenerna med tappad tvål i duschrummet är väl inget att snacka om.
Så som fängelserna ser ut idag så får väl de intagna besök av sina kvinnliga beundrare i alla dess former, till och från månadsvis? Eller?
Vi har enormt korta fängelsestraff, vilket innebär att vi inte riktigt hinner gå så långt, att vi ser vilket hål som ett fuckhål. Vilket förmodligen är skönt för Lasermannen, Fossmo och de andra puckona som sitter där inne, som redan hade varit Bubbas bitch vid det här laget.
Så förutom att spela Mulle, Stötpoker, skrävla i vardagsrummet/dagrummet om vem som är den farligaste bland dom, så hinner man nog inte göra mycket annat än träna, jobba, knulla. Vilket i stort sett ser ut som ett vanligt svensson liv, eller har jag fel?
Fängelserna är ett stort skämt i sverige!
Så som jag ser det, så lönar det sig nästan att råna en bank, gömma undan pengarna, sitta några år, och göra det man annars hade gjort på fritiden, för att sen komma ut och va stenrik på "svarta" pengar.