Citat:
Ursprungligen postat av Sjöberg
Det saknar inte motstycke i historien, det har pågått i flera decennier, och ibland mycket längre än så. Det har drabbat och drabbar stora delar av den vita västvärlden, situationen är likartad i nästan alla vita västländer. Politiker, storkapital och media har agerat på samma sätt i nästan alla drabbade länder. Fast det är kanske bara galna konspirationsteorier att konstatera att så är fallet.
För mer information, läs den här tråden, läs på, tänk efter, sök sanningen.
http://flashback.info/showthread.php?t=561269
Läste igenom vad jag hade skrivit och kom fram till att det nog lätt uppfattades som att jag menade att detta är något som är unikt för Sverige. Det jag menade är precis som du säger att detta pågått i två/tre decennier nu (längre bakåt kan det väl inte ha varit, eller, berätta gärna för mig isåfall).
Det som jag menar saknar motstycke (förtydligande: som du sa, ett fenomen som förekommit i nästan ALLA (inte bara Sverige) drabbade länder) är att politikerna som tillhör landets ursprungsbefolkning försöker föra in en ny folkgrupp i landet som man fjäskar för, samtidigt som kritikiker till denna massinvandringen mer eller mindre blir påhoppade av staten, media eller den offentliga sektorn.
Ska läsa tråden du tipsade om, tack.