Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-06, 00:53
Bannlyst
Själv har jag efter att prövat runt med snus och cigg kommit fram till att jag inte haft några problem att motstå Nikotin. Visserligen kan jag tänka mig att om du rökt 20 år så kan är det någ svårare men i alla fall.
Kan du bara sluta med Nikotin när du känner för det eller är du helt fast i det? Eller allt mitt emellan då..
Citera
2007-11-06, 02:00
Moderator
tobess avatar
Det var en period då jag rökte sporadiskt (feströkte och rökte sen oftare i det militära) men då hade jag verkligen inga problem med att låta bli.. kunde ibland gå flera veckor ibland t.o.m nån månad mellan varje cigg.

Med snuset är det dock en annan historia. Var nog länge sedan det gick en hel dag utan något, men visst kan jag utan större problem låta bli under några dagar om det krävs. Men någon längre tid? Njae.
Citera
2007-11-06, 02:04
Medlem
Är riktigt nedgången i nikotinträsket
Jag behöver hjälp...
Citera
2007-11-06, 02:05
Medlem
Höjas avatar
Brukar ta drogfria veckor lite då och då, och nikotinet är inte så stort problem, det är kaffet som är det jobbiga.

Tror jag kan sluta när jag vill, dock finner jag ingen mening med att ge upp mitt snus helt.

Ingen panik om jag inte har nikotin hemma, handlar nytt när mjölken tar slut.
Citera
2007-11-06, 07:37
Medlem
__carls avatar
Jag har pysslat med nikotin i typ 1 och ett halvt år utan att bli beroende.
Citera
2007-11-06, 07:52
Medlem
Sneakss avatar
en halv dag på sin höjd
Citera
2007-11-06, 08:25
Medlem
Sephirots avatar
3:e dagen jag är utan nikotin nu. Har snusat i 1 år ungefär, det har inte varit lätt. Igår var jag sur och förbannad. Idag får vi se vad som händer
Citera
2007-11-06, 11:49
Medlem
antonfs avatar
Jag höll mig i 13 dagar nu för att se. Sen tänkte jag att det inte var lönt att plåga sig, men jag får inga fysiska besvär merän att jag blir enormt rastlös de första dagarna. Sen är det bara i huet det sitter.
Citera
2007-11-06, 12:10
Medlem
This_is_me_s avatar
Om jag är utan nikotin en dag mår jag rent ut sagt dåligt den dagen.

Men sedan efter den dagen är det ingen större fara. Litet sug bara, som inte är så mycket att tänka på.
Citera
2007-11-06, 14:24
Medlem
Jag är fast och stolt!
Citera
2007-11-06, 16:41
Medlem
Millicents avatar
En halv dag högst.

Men det blir spännande nu när jag ska vistas ett dygn hos morsan och där röker jag fan heller.
Citera
2007-11-06, 17:48
Medlem
Earthblinds avatar
Är helt torsk på nikotin, Kaffet står här bredvid så nu blir det att gå ut och ta en smoke
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in