• 1
  • 2
2007-11-07, 15:15
Medlem
pythonxs avatar
hevy borde definitivt tagga ner lite... haha, fan både på fass och på wikipedia står det att man får livliga drömmar och sömnstörningar, wikipedia är förstås ensam om att skriva nightmares. Men livliga drömmar har en tendens att ganska snabbt bli mardrömmar ändå.

Sitta och säga tvärt emot för att han själv inte fick mardrömmar när han använde nikotinplåster (alldeles säkert det han fått åsikten ifrån)
2007-11-07, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
vafan snackar du om? du kan verkligen inte framkalla mardrömmar med hjälp av nikotin.... och speciellt inte per begär, du skämmer bara ut dig, sluta skapa idiotiska trådar!!! sedan så går nikotin ut ur blodet mycket snabbare än efter 8-10 timmar och halten hinner inte alls bli högre ju längre du väntar, fattar inte ens vafan du tror att du håller på med...
jomen vafan vet du om de, har du äns testat?
Annars är ju en överdos på nikotinplåster ett bra alternativ om du ska ta livet av dig! (du verkar ju inte ha kommit på något sätt än)
2007-11-07, 15:33
Bannlyst
Oj, "heyy" står det ju faktiskt. Det gör faktiskt att han verkar ännu lite dummare.
2007-11-07, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rae
Oj, "heyy" står det ju faktiskt. Det gör faktiskt att han verkar ännu lite dummare.

Dessutom vet jag flera av mina vänner som hellre avslutar än att fortsätta med plåster p.g.a mardrömmarna.
2007-11-07, 21:01
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rae

Gör inte det dig ännu dummare eftersom du först trodde att det stod hevy? hah riktigt smart där.

Edit: Det är säkert möjligt att vissa personer långt nere på en stor skala får "mardrömmar" av nikotin plåster, men hade det hänt många och ofta så hade det varit mer känt och uppenbart.
2015-12-24, 23:34
Medlem
Började sluta igår, eller hur man säger. Nattens drömmar (med 24 h plåster)
var HELT galna. Först den mest livliga dröm jag någonsin haft!!! Vaknade och trodde
att jag var på LSD! Därefter fortsatte drömmen (som innan mest varit cool, men lite
läskig) till att bli en mardröm. En av mina bästa vänner, som är gravid, ramlade ner för
en brant backe och rullade runt och flög långt bort och dog! Vaknade igen... Somnade om, samma
dröm fortsatte och helt plötsligt hade både hon och fostret, trots allt, överlevt. Galna drömmar.
Har aldrig någonsin (vad jag kan minnas) drömt på detta sätt. Är helt övertygad om att det är
plåstret. Ikväll har det redan åkt av. Blir ett nytt imorgon bitti istället. Kan tillägga att jag satte på
plåstret kl 12 på dagen och gick till sängs vid 23....
2023-08-18, 19:54
Medlem
Jag slutar snusa för andra gången nu, med nikotinplåster. Det är helt odramatiskt förutom drömmarna. Inte så läskiga, men livliga. Annars minns jag nästan aldrig vad jag drömt
2023-08-18, 20:13
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal felplacerad tråd, fortsätt i (FB) Tobak ./låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in