Citat:
Ursprungligen postat av
Schlomo ben Goy
Bara en fråga. När du sitter på huk inne på en offentlig handikapptoalett och sprutar up narkotika i ändtarmen, finns det inga tillfällen då du tänker att "fan, jag är ju inte lite patetisk och sjuk i huvudet"?
Säga vad man säga vill om knarkare, och jag vet att drogliberaler finns i drivor här på FB, men ni kan väl inte hävda att det är normalt att stoppa droger i rumpan?
Planerar ni som ägnar er åt det att fortsätta resten av livet? Ska sköterskan på ålderdomshemmet (om ni blir så gamla) bli tvungen att hjälpa er att pumpa droger in i anus?
BUMP Men blev irriterad när jag läste ditt inlägg, Bara för att man tar rövpanna är man inte patetisk och sjuk i huvudet.
För det är ju så himla normalt att snorta kemikalier i näsan med. Finns det någon lista på vad som är normalt eller går vi bara utifrån dig?. Spelar väl förihelvete ingen roll vart du administrera dina droger?
Man är inte bög för att man stoppar upp lite kemikalier i arslet! Man vill ju bara må bra eller?
Bara för att något är "accepterat" av majoriteten betyder inte det att det är rätt.