2008-04-11, 03:58
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Satt och läste igenom GaiN's tråd om rektalt intag så jag blev så inspirerad att jag va tvungen att tillverka en egen rövpump som ännu inte är använd för er som tycker den ser grisig ut (ska såklart tvättad o poleras o vårdas ömt)

bilden talar för sig själv

http://i24.tinypic.com/4ju7bb.jpg

nu är jag VÄLDIGT sent ute, har inte varit särskilt aktiv här den senaste tiden, men, ts: bra initiativ! utmärkt initiativ! din rövpump ser ut att hålla måttet.
Citera
2010-06-15, 13:06
Bannlyst
Det var fina grejor hehe
Citera
2010-06-15, 13:23
Medlem
bk-MDMAs avatar
Massiv bump.

Men... oj...
... är allt jag tänker säga.
Citera
2010-06-15, 23:19
Medlem
wishyouwereheres avatar
man tar två skumbananer (gula o vita, godis) o låter ligga en åtta brännvin/vodka något dygn. löses upp fint!
tillsätt lite coca cola (svart) , ligg på rygg och häll i röven me en tratt.
värsta tjacket!
Citera
2010-06-15, 23:24
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Säga vad man säga vill om knarkare, och jag vet att drogliberaler finns i drivor här på FB, men ni kan väl inte hävda att det är normalt att stoppa droger i rumpan?

Planerar ni som ägnar er åt det att fortsätta resten av livet? Ska sköterskan på ålderdomshemmet (om ni blir så gamla) bli tvungen att hjälpa er att pumpa droger in i anus?

Är väl relativt vanligt med stolpiller inom vården? Har jag fel? Men visst det är fanimej pundigt beteende om något detta.

EDIT: TA den i tvåan för fan!
Citera
2010-06-15, 23:37
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Planerar ni som ägnar er åt det att fortsätta resten av livet? Ska sköterskan på ålderdomshemmet (om ni blir så gamla) bli tvungen att hjälpa er att pumpa droger in i anus?

mexicanska husor i hollywood klagar på att dem måste hjälpa skådisar få in kokainet i analen, dem har någe blåsrör som indianerna där i syd andvänder upp i näsan, men röven e visst ännu stiffare
Citera
2016-07-14, 08:30
Medlem
Citat:
Bara en fråga. När du sitter på huk inne på en offentlig handikapptoalett och sprutar up narkotika i ändtarmen, finns det inga tillfällen då du tänker att "fan, jag är ju inte lite patetisk och sjuk i huvudet"?

Säga vad man säga vill om knarkare, och jag vet att drogliberaler finns i drivor här på FB, men ni kan väl inte hävda att det är normalt att stoppa droger i rumpan?

BUMP Men blev irriterad när jag läste ditt inlägg, Bara för att man tar rövpanna är man inte patetisk och sjuk i huvudet.

För det är ju så himla normalt att snorta kemikalier i näsan med. Finns det någon lista på vad som är normalt eller går vi bara utifrån dig?. Spelar väl förihelvete ingen roll vart du administrera dina droger?

Man är inte bög för att man stoppar upp lite kemikalier i arslet! Man vill ju bara må bra eller?

Bara för att något är "accepterat" av majoriteten betyder inte det att det är rätt.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in