2007-11-05, 21:44
Bannlyst
Satt och läste igenom GaiN's tråd om rektalt intag så jag blev så inspirerad att jag va tvungen att tillverka en egen rövpump som ännu inte är använd för er som tycker den ser grisig ut (ska såklart tvättad o poleras o vårdas ömt)

bilden talar för sig själv

http://i24.tinypic.com/4ju7bb.jpg
Citera
2007-11-05, 22:50
Bannlyst
gick inte att editera mitt tidigare inlägg, men den här modellen kom jag fram till funkar bäst.... egengjord också såklart...

BEHOLD ! My latest creation!

http://i24.tinypic.com/o7rjlv.jpg

ögondusch + kondomer
bara o trycka in i tasken o trycka på baksidan av behållaren
Citera
2007-11-05, 23:58
Bannlyst
Jag ångrar mig.

Den första modellen funkar bäst, har inte lika stor tendens att orsaka baksug
Citera
2007-11-06, 00:00
Medlem
Pedersons avatar
Ahaahahahaha :d
Citera
2007-11-06, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Ahaahahahaha :d

Funkar klockrent snort och bomb - go to hell
Citera
2007-11-06, 00:04
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Såg den här tråden när jag tryckte på "nya inlägg" och jag kan inget om droger så jag undrar om det här är seriöst och att ni injicerar droger i rövhålet på er själva?
jag gör det inte men visst är det seriöst
Citera
2007-11-06, 00:04
Medlem
Civile99s avatar
Såg den här tråden när jag tryckte på "nya inlägg" och jag kan inget om droger så jag undrar om det här är seriöst och att ni injicerar droger i rövhålet på er själva?
Citera
2007-11-06, 00:06
Bannlyst
Citat:

Det är så seriöst som det kan bli, och det funkar faktiskt enligt alla som testat det så nog finns det sanning bakom konceptet och enligt en "kompis", så funkar det alldeles utmärkt
injecerar vettefan om man ska kalla det... kanske trycka in vätska i rektum är ett bättre ord?
injecera brukar man säga till folk som kör IV ....
Citera
2007-11-06, 00:10
Medlem
Pedersons avatar
Citat:

Jadu grabben, vissa tar det hällre i röven än IV. Det är ju bra det? Då slipper man massa nålar å grejer iallafall
Citera
2007-11-06, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Jadu grabben, vissa tar det hällre i röven än IV. Det är ju bra det? Då slipper man massa nålar å grejer iallafall

Det är nog därför vissa väljer rektum framför nålar..
Citera
2007-11-06, 00:12
Medlem
Civile99s avatar
Men LOL.

Känner ni er inte tragiska när ni gör det? Att röka/sniffa/ta en spruta med skiten är ju mer maskulint men det här är ju bara för mycket. Fy fan va patetiskt. No offence Orkie och andra rövknarkare men det här ser både komiskt och tragiskt ut från min synvinkel. Mest komiskt om jag ska vara ärlig. Jajja nu har man lärt sig lite rolig knarkkuriosa.

Jag gillar smileys som ni ser.
Citera
2007-11-06, 00:15
Bannlyst
Citat:
Men LOL.

Känner ni er inte tragiska när ni gör det? Att röka/sniffa/ta en spruta med skiten är ju mer maskulint men det här är ju bara för mycket. Fy fan va patetiskt. No offence Orkie och andra rövknarkare men det här ser både komiskt och tragiskt ut från min synvinkel. Mest komiskt om jag ska vara ärlig. Jajja nu har man lärt sig lite rolig knarkkuriosa.

Jag gillar smileys som ni ser.

Jag förstår dig, jag skulle också garva rumpan av mig om jag såg nån som satte en rövpanna istället för en riktig panna, men vill man inte köra med nålar så finns det ju alternativ, som tasken till exempel.... och det är inte så farligt som man tror det är.... känns knappt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in