2007-11-07, 22:46
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Bara en fråga. När du sitter på huk inne på en offentlig handikapptoalett och sprutar up narkotika i ändtarmen, finns det inga tillfällen då du tänker att "fan, jag är ju inte lite patetisk och sjuk i huvudet"?

Säga vad man säga vill om knarkare, och jag vet att drogliberaler finns i drivor här på FB, men ni kan väl inte hävda att det är normalt att stoppa droger i rumpan?

Planerar ni som ägnar er åt det att fortsätta resten av livet? Ska sköterskan på ålderdomshemmet (om ni blir så gamla) bli tvungen att hjälpa er att pumpa droger in i anus?
Citera
2007-11-08, 09:30
Medlem
toxicspeedfreaks avatar
Det funkar bra att "ta en rövpanna" brukade köra det när jag hade slut på nålar..
Citera
2007-11-08, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toxicspeedfreak
Det funkar bra att "ta en rövpanna" brukade köra det när jag hade slut på nålar..
Funkar bra som för oss som inte heller vill ta nålar
Citera
2007-11-08, 09:48
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Finns jävligt många som har en avatar där någon kör iv. är det inte dags att något skaffar en där det körs rektalt (IR ).
Citera
2007-11-08, 23:37
Medlem
Haha klockrent Längtar starkt tills man får se den första

Edit: Måste bara lägga till att jag gillade länken i din sig GeneralPåsfågel
Citera
2007-11-08, 23:52
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Bara en fråga. När du sitter på huk inne på en offentlig handikapptoalett och sprutar up narkotika i ändtarmen, finns det inga tillfällen då du tänker att "fan, jag är ju inte lite patetisk och sjuk i huvudet"?

Säga vad man säga vill om knarkare, och jag vet att drogliberaler finns i drivor här på FB, men ni kan väl inte hävda att det är normalt att stoppa droger i rumpan?

Planerar ni som ägnar er åt det att fortsätta resten av livet? Ska sköterskan på ålderdomshemmet (om ni blir så gamla) bli tvungen att hjälpa er att pumpa droger in i anus?

WORD

Man slutar aldrig förvånas...
Citera
2007-11-09, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy

Nä, det är inte heteronormativt (eller normativt på något annat sätt heller) att stoppa droger i rumpan, men du förstår väl att vi gör vår revolt mot samhället på detta vis? Inte bara ska vi knarka, vi ska göra det på sätt som är oförenliga med den rådande synen på killar och vidrörande av analöppningar. "Rövpanne-crewet" är de nya modsen...

Sen vidgar ju vi rövknarkarens skamkänslor, i jämförelse med en reguljär sprutnarkomans skamkänslor. Det sociala stigmat att självinjicera droger i venen bleknar i jämförelse stigmat att administrera dödsknark i rektum. Vi vill chocka, skapa en debatt så att vi kan påverka framtiden.

Självklart vill vi göra rövpannan till en grundläggande demokratisk rättighet, likaväl som vi vill upplysa allmänheten om den rektala administreringens fördelar, så att t.ex. ålderdomshemmen kan ta efter...
Citera
2007-11-09, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sääbää
WORD

Man slutar aldrig förvånas...

Det är helt enkelt ett väldigt bra alternativ om man vill att det ska slå så bra som möjligt utan att behöva köra intravenöst med kanyler. Nu har jag aldrig provat "IR" som GeneralPåsfågel kallade det (bra namn faktiskt ) men om du hade varit tvungen att välja mellan att trycka in en kanyl på egen hand i en ven eller att trycka in en ~5mm tjock pump några centimeter in i rektum, vad hade du valt? Om man nu var tvungen att välja alltså.

Edit: Fick slinka in en quoute då nån hann posta mellan
Citera
2007-11-09, 00:33
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bum111
Det är helt enkelt ett väldigt bra alternativ om man vill att det ska slå så bra som möjligt utan att behöva köra intravenöst med kanyler. Nu har jag aldrig provat "IR" som GeneralPåsfågel kallade det (bra namn faktiskt ) men om du hade varit tvungen att välja mellan att trycka in en kanyl på egen hand i en ven eller att trycka in en ~5mm tjock pump några centimeter in i rektum, vad hade du valt? Om man nu var tvungen att välja alltså.

Edit: Fick slinka in en quoute då nån hann posta mellan

Om altenativet att stoppa in det i rumpan är det "bästa" altenativet så hör man ju redan att det är sjukt.

Bara en liten annan sak, Om ni nu gör det tillsammans..

Stoppar ni in rövpumpar i varann då? -Edvin skicka vidare då, det är min tur nu!
Citera
2007-11-09, 01:05
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sääbää
Om altenativet att stoppa in det i rumpan är det "bästa" altenativet så hör man ju redan att det är sjukt.

Bara en liten annan sak, Om ni nu gör det tillsammans..

Stoppar ni in rövpumpar i varann då? -Edvin skicka vidare då, det är min tur nu!

Jepp, de e bara å glömma å skicka runt jointen på förfesten, de som gäller nu e å skicka runt rektalpumpen med valfri lösning (nån slags alkohol-koffein-kombo e att föredra för den stora massan som inte vill "knarka")
Citera
2007-11-09, 01:50
Medlem
onkelswes avatar
Hehe, en kompis på högstadiet sa en gång "Sitta på skoltoan och röka marijuana analt." Sammanhanget minns jag inte men jag tyckte det var lät så roligt, och ännu roligare blir det när det visar sig krylla av röv-knarkare där ute
Citera
2008-04-11, 02:41
Medlem
werss avatar
revaxör pumpen ffs!

Pumpen till den vanliga öronvax medicinen är perfekt. är av gummi så inga dårda/vassa kanter men ändå så regid att den går att "föra in" (omg vilket uttryck ) Lätt å rengöra dessutom.

Edit : ... Har jag hört!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in