Tjena. det är så att jag undrar vilken fettförbrännings metod som bäst. Vill ha tag på rikigt bra fettförbrännings tabletter som bränner underhuds fett. Vill få fram mina magmuskeler ännu mer och få fram muskel konturerna ännu mer!
Tjena. det är så att jag undrar vilken fettförbrännings metod som bäst. Vill ha tag på rikigt bra fettförbrännings tabletter som bränner underhuds fett. Vill få fram mina magmuskeler ännu mer och få fram muskel konturerna ännu mer!
Koffein i doser om 10mg/kilo kroppsvikt höjer din förbränning med 13% (eller om det var 23%)
Annars så måste du göra av med mer energi än du tar in. Om det är du på bilden har jag dock svårt att förstå vad varför? Bulka lite, bygg muskler och deffa sedan.
Men shit vad töntigt! Du är ju redan rejält deffad, har inte din nuvarande BF% levt upp till dina förväntningar (dvs. att det kommer ragga brudar åt dig) kommer inte nåt kilo mindre ge dig nån mutta heller.
Du såg för det första inte ut att behöva oroa dig för underhudsfett, sen för det andra så är det väll bara att deffa då, tabletter är bara skit, inte svårt alls att gå ner i vikt utan massa hjälpmedel
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!