• 1
  • 2
2007-11-05, 20:41
Medlem
Du br nog ta bort dina personuppgifter frn trden, ngon kan f fr sig att gra ngot annars.

Edit: Det r nog inte dina personuppgifter kom jag p.
Citera
2007-11-05, 20:44
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Du br nog ta bort dina personuppgifter frn trden, ngon kan f fr sig att gra ngot annars.
Jo, det vore lika dumt att lmna ut sina personuppgifter som att frga varfr man skulle avsluta en arbetsanskan med OneUp...
Jonas Altberg = Basshunter btw.
Citera
2007-11-06, 00:19
Medlem
-=Magnus=-s avatar
Jag har lst mnga brev frn folk som vill jobba p kundtjnst och ven intervjuat flera stycken.

Mitt tips till dig r:

Brja brevet med ett "Hej! Jag heter (Basshuner) och vill anmla mitt stora intresse till tjnsten som.."

"Jag r en person med serviceanda, det har jag ftt bekrftelse p genom mina tidigare arbetslivserfarenheter inom kundtjnst, marknadsunderskning samt telemarketing. - visa tydligt i ditt CV vilka tidigare kundtjnstjobb du haft.

Jag har en 3-rig gymnasieutbildning p Teknikprogrammet med inriktning Data. Mina kunskaper och erfarenheter inom olika datorprogram och system kommer vl till anvndning vid arbete med de system och databaser som ofta anvnds inom kundtjnst. - Lgg in ett ofta eller liknande dr. r bara jobbigt nr man lser en anskan och personen i frga pstr sig veta ngot om jobbet som den omjligtvis kan veta. ppen, nyfiken och intresserad vinner alltid. Sen kan du grna vara lite tuff p intervjun om du upptcker att den som intervjuar inte begriper vad han/hon sjlv pratar om..

Lngdmssigt r det inte alls fr lngt utan helt lagom. Skriv grna att du gillar att gra ngt sportigt p fritiden s arbetsgivaren fr intryck av att du r en hlsosam kille.
Citera
2007-11-06, 13:21
Medlem
Jag har ingen erfarenhet av rekrytering eller liknande men det som slr mig nr jag lser ditt brev r att det r flera upprepningar, du skriver 2 eller 3 gnger att du vill jobba med service och ett par gnger att du vill jobba med kundtjnst. Tror att jag skulle uppleva detta som tjatigt om jag satt som chef och lste igenom denna anskan bland mnga andra. Tror att det bttre att du skriver ngot i stil med "Jag sker jobbet som kundtjnstmedarbetare Ni annonserat dr och dr. Jobbet skulle passa mig utmrkt fr att jag r en vldigt service minded person... och s vidare med de jobb och utbildningar du haft och dr du jobbat med service och redogra fr de kunskaper du har.
Citera
2007-11-06, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
...

Jag avslutade sjlvklart med:
".............

"..............
Allts mitt riktiga namn och adress.

Nu r du inte lngre anonym p detta anonymaforum
Edit: basshunter okej...