Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-01, 01:39
Medlem
TRADGAARDSVALSENs avatar
Något mer om denna filur?
Citera
2011-07-02, 07:21
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Jag skulle också gärna vilja veta mer om Södermannen, denna serievåldtäktsman har intresserat mig väldigt mycket och det hade varit synd om denna tråden skulle dö ut.
Jag skulle uppskatta om någon kunde länka en bild på fanskapet som inte är censurerad, jag har sökt och sökt men inte kunnat hitta någon.
Citera
2011-07-02, 15:28
Medlem
Är det någon som vet hur många våldtäkter han egentligen är dömd för?
Citera
2011-07-02, 16:00
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodetto

Totalt avtjänade han 7 år i fängelse/vård, för sina 26 (!) våldtäkter han dömdes för.
Man kan väl också anta att det finns ett mörkertal här.

.

Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll

Det verkar vara 26 stycken
Citera
2011-07-02, 16:04
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:

Han är dömd för sammanlagt 26 våldtäkter och våldtäktsförsök.
Det nämns i slutet av youtube dokumentären från sida 7.
"Var han finns idag vet ingen" som dom klämmer ut sig i slutet är lustigt då hans adress finns i denna tråden och var så vitt jag vet inte så svår att hitta.

Edit:
Aurora Borealis hann före
Citera
2011-07-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Det verkar vara 26 stycken

Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Han är dömd för sammanlagt 26 våldtäkter och våldtäktsförsök.
Det nämns i slutet av youtube dokumentären från sida 7.
"Var han finns idag vet ingen" som dom klämmer ut sig i slutet är lustigt då hans adress finns i denna tråden och var så vitt jag vet inte så svår att hitta.

Edit:
Aurora Borealis hann före
Jo jag har sett uppgifterna i tråden men det finns så många olika förslag på hur många våldtäkter han egentligen dömts för så det var därför jag undrade. Uppgifterna här i tråden stämmer inte med de i den här artikeln till exempel: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/flera-tidigare-grova-serievaldtakter-i-sverige_327442.svd

Någon borde ju ha klara fakta angående hur många fullbordade våldtäkter han har dömts för, både i Göteborg och Stockholm?
Hur många våldtäktsförsök han har dömts för, både i Göteborg och i Stockholm?
Hur många ofredanden han har dömts för, både i Göteborg och Stockholm?
Hur många misshandel osv osv...

Svensk kriminalhistorias troligtvis värste serievåldtäktsman men faktan är mer än lovligt luddig...
Citera
2011-07-02, 19:30
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Jo jag har sett uppgifterna i tråden men det finns så många olika förslag på hur många våldtäkter han egentligen dömts för så det var därför jag undrade. Uppgifterna här i tråden stämmer inte med de i den här artikeln till exempel: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/flera-tidigare-grova-serievaldtakter-i-sverige_327442.svd

Någon borde ju ha klara fakta angående hur många fullbordade våldtäkter han har dömts för, både i Göteborg och Stockholm?
Hur många våldtäktsförsök han har dömts för, både i Göteborg och i Stockholm?
Hur många ofredanden han har dömts för, både i Göteborg och Stockholm?
Hur många misshandel osv osv...

Svensk kriminalhistorias troligtvis värste serievåldtäktsman men faktan är mer än lovligt luddig...

Jag håller med, han har fått ofattbart lite uppmärksamhet och i dagsläget är det knappt nån som vet vem han är.
Jag tror dock inte att han fälldes för så många fall av misshandel i samband med våldtäkt. En sak som gör honom rätt unik när det gäller sina våldtäkter är att han inte verkade vara våldsam av sig.
Citera
2011-07-04, 00:23
Medlem
TRADGAARDSVALSENs avatar
Är han etnisk afrikan eller etnisk britt? Är han det förra så är antagligen det förklaringen till att vi inte fått höra mer om fallet.
Citera
2011-07-06, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRADGAARDSVALSEN
Är han etnisk afrikan eller etnisk britt? Är han det förra så är antagligen det förklaringen till att vi inte fått höra mer om fallet.
Vi misstänker att han är av tattarsläkt, namn och utseende tyder på detta
Citera
2011-07-28, 14:15
Medlem
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=x5WPpnuMF-y1rGlXEd2A-4gpKQMXGDy0gK35BAxK618

Vissa verkar missa att efternamnet är Svahlstedt bara för att det står under hans alla namn på ratsit.

John Thure Charles Walentin Svahlstedt
Citera
2011-08-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kampanjnu
http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall.aspx?ID=x5WPpnuMF-y1rGlXEd2A-4gpKQMXGDy0gK35BAxK618

Vissa verkar missa att efternamnet är Svahlstedt bara för att det står under hans alla namn på ratsit.

John Thure Charles Walentin Svahlstedt

Är det verkligen han?
kan någon bekräfta?
Vore synd att hänga ut en osykldig farfar/morfar liksom
Citera
2011-08-21, 09:31
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayfitness
Är det verkligen han?
kan någon bekräfta?