2007-11-05, 16:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad kallas det där jul-äpplet som ser ut som ett kastspö flöte i en löpande gummisnodd..som ochså alla hockeyspelare har i munnen för att skydda sig..fasst det används ochså med fördel inom dominatrix övningar, gärna läderkläder & hissanordningar hört till TV-shopp paketet
alltså vad kallas stjälva Dominations-mackapären som man täpper till kakhålet med under Askungen-på-balen-underkastelse-lekar-dito?

Hälsningar: Vill vara anonym
Citera
2007-11-05, 17:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad kallas det där jul-äpplet som ser ut som ett kastspö flöte i en löpande gummisnodd..som ochså alla hockeyspelare har i munnen för att skydda sig..fasst det används ochså med fördel inom dominatrix övningar, gärna läderkläder & hissanordningar hört till TV-shopp paketet
alltså vad kallas stjälva Dominations-mackapären som man täpper till kakhålet med under Askungen-på-balen-underkastelse-lekar-dito?

Obs! det här är inte Erotik-Jeapoardy med Adam Kallsing

jag behöver bara veta vad redskapet heter för jag ska använda grejen i ett framtida skämt hade jag tänkt
Citera
2007-11-05, 17:18
Medlem
Flytande_argots avatar
En ball gag?
Citera
2007-11-05, 17:19
Medlem
Gag ball eller ball gag är den svengelska termen som används på t.ex. Lastbryggan.se.

Se http://www.londonfetishscene.com/wipi/index.php/Gags
Citera
2007-11-05, 17:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Det är den ja, tack för helpen..så trevligt

bye the way..en sådan där kan man väll som sagt tillverka hemma i hobbyverkstan..känns som en onödig investering till jul

P.S vad är det som är så jävla upphetsande med den? är den till för att man inte ska kunna skrika på Polisen?
Citera
2007-11-05, 18:49
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:

bye the way..en sådan där kan man väll som sagt tillverka hemma i hobbyverkstan..känns som en onödig investering till jul

P.S vad är det som är så jävla upphetsande med den? är den till för att man inte ska kunna skrika på Polisen?
Japp, sådana kan man tillverka själv. Jag har inga instruktioner på det men jag misstänker att Denno skulle kunna ge dig lite tips om det.
Citera
2007-11-05, 19:25
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:

Problemet är att om du gör den själv så lär du se till att du gör den jävligt ordentligt. Det sista du vill är ju att nån jävel inhalerar bollen för att spännet går sönder!
Citera
2007-11-05, 19:53
Medlem
Dennos avatar
Skall du bygga en själv så bör du vara tvärsäker på att bollen håller att bita i.
Det bör vara en solid gummiboll, hittas i endel djuraffärer. Om inte annat kan dom beställa hem i de flesta fall. Det duger inte med något annat om den skall användas på en människa enligt mig. Man kan också använda träningsbollar för golv (dom som ser ut som små innebandybollar). Dessa är dock inte så tåliga att bita i och bör därför brukas så själva bollen ligger innanför tänderna och vilar mot tungan och gom om möjligt.

Borra hål i gummibollen (lägg den i frysen över natten så blir det lättare) och drä genom valfritt rep eller liknande. Så har du en enkel gag. Dom jag bygger är långt mer avancerade än så med spännen och låsbara osv.

Vad som är grejjen med gags? Dom dämpar inte ljudet något vidare om personen vill skrika, det finns bättre sätt att göra det. Men den är som en kickstart vad gäller salivproduktion och eftersom munnen hålls öppen så kan inte personen styra den funktionen. Man kan säga att den har en viss dreggelfunktion. Detta uppfattas av många som lite förnedrande, just att inte kunna styra sina egna kroppsfunktioner. Dessutom är det grymt sexigt med en flicka som sitter fastbunden med en gag i munnen och dregglar över hela sig.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in