Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Jo jag skulle bli varnad sa du, Som jag sa att jag lackade ur på ***** som sa att det vara bara påtända i Bajen klacken.
Det var inte mycket till anklagelse.
Citat:
Jag kan kolla hur många det vara förra året men åter kommer om detta.Norden största FRISTÅENDE supporter förening kom tidningarna fram till.
Ja, återkom gärna med siffror. 3.500 medlemmar hävdar ni ju ständigt, men exempelvis JK hade ju 4.500+ 2002.
Citat:
Och vad fan hör inte trummorna hemma på fotboll för?Har du varit på en match någongång eller är du ledsen för att din klack har samma tryck som Bajens?
Kolla på dom flesta spelarna i dagens allsvenska tycker att Söderstadion är den arena där det är mest tryck på i Svergie.
Den dag min klack (DIF) har "samma tryck" som Bajen skär jag upp handlederna. Och snälla du, blanda inte ihop den positiva benämning
tryck med
hög volym på grund av trumdunk. Äpplen och päron, för fan.
Citat:
Men jag gissar att du vet allt så mycket bättre,Och kom inte och anklaga Bajen klacken för något då vi är som supportrar som följer vårt Bajen i motgång och framgång året runt år efter år,Vi ställer inte till något bråk likt AIK,DIF,IFK,m.m
Vi är INTE medgångs supportrar utan vi står och faller för Bajen.
Japp, jag vet mycket bättre. Dessutom är det kul att du menar ni står upp för ert lag. Bortaresandet har ju varit direkt pinsamt i flera år nu, Bajen verkar helt ha missat uppsvinget i bortastödet. 1.000 personer en solig söndag i Malmö då ni ligger 2:a och MFF 3:a är direkt absurt!