2003-09-14, 16:28
Medlem
Undergroundmans avatar
Det hade varit mycket roligare om den här tråden hade fortsatt handla om läktarvåld!
Citera
2003-09-14, 17:21
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ja det har du rätt men då håller jag mig utanför då vårat folk inte håller på med det,Visst kan vi försvara våra färger men vi söker ej bråket.
Citera
2003-09-14, 22:33
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Jo jag skulle bli varnad sa du, Som jag sa att jag lackade ur på ***** som sa att det vara bara påtända i Bajen klacken.
Det var inte mycket till anklagelse.

Citat:
Jag kan kolla hur många det vara förra året men åter kommer om detta.Norden största FRISTÅENDE supporter förening kom tidningarna fram till.
Ja, återkom gärna med siffror. 3.500 medlemmar hävdar ni ju ständigt, men exempelvis JK hade ju 4.500+ 2002.

Citat:
Och vad fan hör inte trummorna hemma på fotboll för?Har du varit på en match någongång eller är du ledsen för att din klack har samma tryck som Bajens?
Kolla på dom flesta spelarna i dagens allsvenska tycker att Söderstadion är den arena där det är mest tryck på i Svergie.
Den dag min klack (DIF) har "samma tryck" som Bajen skär jag upp handlederna. Och snälla du, blanda inte ihop den positiva benämning tryck med hög volym på grund av trumdunk. Äpplen och päron, för fan.

Citat:
Men jag gissar att du vet allt så mycket bättre,Och kom inte och anklaga Bajen klacken för något då vi är som supportrar som följer vårt Bajen i motgång och framgång året runt år efter år,Vi ställer inte till något bråk likt AIK,DIF,IFK,m.m

Vi är INTE medgångs supportrar utan vi står och faller för Bajen.
Japp, jag vet mycket bättre. Dessutom är det kul att du menar ni står upp för ert lag. Bortaresandet har ju varit direkt pinsamt i flera år nu, Bajen verkar helt ha missat uppsvinget i bortastödet. 1.000 personer en solig söndag i Malmö då ni ligger 2:a och MFF 3:a är direkt absurt!
Citera
2003-09-14, 22:36
Medlem
Boogaloos avatar
Förresten, kul citat från Floskeltoppen 31/8:

I varje kriminell finns det en Hammarbysupporter.
KrimNet, informationsnätverk inom kriminalvården, om stödgruppen Bajens gallergrabbar
Citera
2003-09-15, 17:41
Medlem
tattoosandbeers avatar
Den dagen du slutar att sitta och snacka en massa skit på nätet som en annan medgångs supporter på 15år ska jag börja prata om detta igen men inte i denna tråd.
Citera
2003-09-15, 22:51
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Den dagen du slutar att sitta och snacka en massa skit på nätet som en annan medgångs supporter på 15år ska jag börja prata om detta igen men inte i denna tråd.
Tack för alla svar på mina tvivel. Bajen växer dagligen i min ögon.

Ses imorgon...
Citera
2003-09-16, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a (old)
Man hör ju ofta att det är en massa skins som är med i blackarmy. Stämmer detta? Hörde nämligen att det var tvärtom, att de åkte på stryk om de kom på matcherna.
Är ej skinskalle själv, bara intresserad.

www.sverigescenen.org
Citera
2003-09-19, 00:06
Medlem
Boogaloos avatar
3-2. Räcker så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto