2001-08-03, 20:49
Medlem
Man hör ju ofta att det är en massa skins som är med i blackarmy. Stämmer detta? Hörde nämligen att det var tvärtom, att de åkte på stryk om de kom på matcherna.
Är ej skinskalle själv, bara intresserad.
Citera
2001-08-10, 23:10
Medlem
Läktarvåldet

stämmer inte AIK har mest skins av alla
Citera
2001-08-11, 11:33
Medlem
Läktarvåldet

Ja i Bajenklacken har vi inte många skins. Här har vi dock en massa glada inflyttade Stockholmare och mycket vänster folk. I Bajenklacken kan man vara sig själv utan att framstå som en idiot. Själv respekteras jag för den jag är trots att jag har platåskor, snickarbyxor och sk. pajashatt. Go Bajen, Go Bajen.
Citera
2001-08-19, 20:37
Medlem
Läktarvåldet

Du kan gå in på http://welcome.to/firmanboys och kolla...
Citera
2001-08-21, 16:26
Medlem
Läktarvåldet

har hört att ba har både flest skinskallar och svartskallar.....???
Citera
2001-09-10, 18:44
Läktarvåldet

Vad har skinnskallar me läktarvåld att göra...
Citera
2001-10-04, 16:48
Läktarvåldet

inget förutom att vi slåss väldigt mycket å tycker det är kul
Citera
2001-10-14, 19:45
Medlem
Läktarvåldet

Visst finns det en del skins i BA men det är inte så att de utgör en majoritet... Däremot att b(r)ajen Fans inte skulle ha nå skins är en ren LÖGN me de finns där så som i alla andra fotbolls klackar! Freud om du skulle vara fotbolls supporter och bajare så borde du om nån veta att det finns skins i bajen fans, de som hänger upp "bajen viking" banderollen ÄR nassar! till och med jag vet det, o jag är Gnagare! Just därför kan jag säga att det finns nassar i Black Army sammt att det finns massa invandrare oxå... Men som sagt utgör inte nassarna en majoritet i nån fotbolls klack men om man ska peka på stockolms klacken som har flest nassa så är det järnkaminerna, o alla som kallar sig klackfolk vet detta. Fast det känns inte som att det spelar nån stor roll. Alla är där för en sak och det är kärleken till laget! Om freud var en supporter sulle han veta allt detta som jag skriver!

En supporter! AIK tills döden skiljer oss åt!
Citera
2001-10-29, 19:16
Medlem
Läktarvåldet

Fint och va nasse i enm klack som heter "svarta armén"
Citera
2001-11-02, 18:43
Medlem
Läktarvåldet

Vad har politisk åsikt med fotboll o göra?
Citera
2001-11-23, 15:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Läktarvåldet

Jag har hört att det är mycket judar i djudegårdens klack
Citera
2001-12-03, 19:43
Medlem
Läktarvåldet

det spelar ingen roll egentligen att det finns nassar i AIK klacken synd bara att dom ska stå o hajla varje match.

sen brukar dom ställa till bråk mot andra AIKare också ibland men då får dom stryk av firman.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in