2013-09-29, 17:34
Medlem
Bumpar lite.....

Ingen som har varit på Atmos på länge? Var ett år sen jag var sist nu .Har alltid varit supernöjd när jag varit där. Som sagt hade varit kul med lite nyheter därifrån.
Citera
2013-10-03, 22:03
Medlem
BosseKnopps avatar
Hur ser det ut med rumänskor på Atmos? Är dom den dominerande etniciteten?
Citera
2013-10-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Hur ser det ut med rumänskor på Atmos? Är dom den dominerande etniciteten?

Nej det har det inte varit när jag varit där. Men dom som har varit där har alltid varit trevliga på alla sätt och vis
Citera
2013-11-05, 15:05
Medlem
BosseKnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fkk-Forever
Nej det har det inte varit när jag varit där. Men dom som har varit där har alltid varit trevliga på alla sätt och vis
Synd! Men det brukar dom ju alltid vara? blir garanterat ett besök på Atmos i framtiden!
Citera
2013-11-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57743
Bumpar lite.....

Ingen som har varit på Atmos på länge? Var ett år sen jag var sist nu .Har alltid varit supernöjd när jag varit där. Som sagt hade varit kul med lite nyheter därifrån.
Jag och en polare åkte dit nyligen. Debut på FKK och jag e helt såld.
Har ju inget att jämföra med mer än dyra annonsbrudar hemmavid som är så tröttsamt.
Atmos, FKK, hela konceptet e ju helt underbart. Softa, bada, sätta på, ta en kaffe eller käka, Oops en påsättning till :-D

Ska skriva en redogörelse efter helgen när burken fungerar som den ska, men nöjd?
Skulle vara en rättighet även i Sverige och tillhöra kulturarvet. All annan skit ska vi öppna armarna för men välmående o fria val, det är fult.
Citera
2014-01-22, 15:23
Medlem
Bumpar denna lite bortglömda tråd lite. Tänkte jag skulle ner i höstas men blev tyvärr inget av

Undrar bara om ingen annan varit på denna underbara club sista tiden. Har själv varit där 7 el 8 gånger och alltid haft fantastiskt Konstig att det inte är populärare, ligger ju ändå så pass nära Burg (bara 2 tim i bil).

Nu blir det åka av i vinter bokat o klart.

Har ni lite nyheter om Atmos så dela gärna med er.
Citera
2014-08-18, 18:13
Medlem
Jag och fyra arbetskamrater blev ofrivilligt strandade i Hamburg i slutet av juli vilket resulterade i besök på Atmos och Harmony. Kväll nummer ett (fredag) besökte vi Atmoas som jag varit på vid tre tillfällen tidigare. Som nämnts tidigare i tråden börjar Atmos bli smått slitet, men på intet sätt ofräscht eller skabbigt. Lokalerna fyller sin funktion. Besöket skedde en fredagkväll och utbudet var i minsta laget. Kanske 15, max 20 tjejer. Rumänskorna lyste med sin frånvaro, en gissning är att de rest hem på semester. Helt okej utseendemässig standard på de som var på plats dock, mestadels tyskor eller andra generationens invandrare.

Dag två )lördag) besökte vi Harmony. Det ligger en halvtimmes taxi från centrala Hamburg på landsbyggden. Väldigt gemytligt vid en å och exceptionellt fräscha, om än rätt små, lokaler. Ungefär samma storlek som Dolce Vita i Dusseldorf, om nu någin varit där. Uppskattningsvis 10 tjejer, vilket är aldelels för dåligt en lördagkväll. Hyfsad standard dock, en 9-10, ett par 7-8 och resten 5-6. Väldigt trevlig stämning och bra utbud i baren såväl som bra käk. Bara en sån sak som att de har Becks på fatöl.

En irriterande detalj som jag tycker blivit vanlig i Hamburg är att väldigt många tjänster är tillkommande. Det ska vara tilläggsbetalning för bbj osv. Detta resulterar i, förutom en viss fördyring (som jag kan leva med), en massa tråkigt köpslående; avtändande.

Hursomhaver, besöket i Hamburg visade att NRW är i särklass för oss som gillar mindre klubbar med avspänd och uppsluppen stämning och utan köpslående. Jag ska säga att mina preferenser avviker något från den genomsnittlige FKK-besökaren då jag tycker att Artemis, Acapulco och Frankfurtklubbarna blir för opersonliga och röriga.
Senast redigerad av HGuderian 2014-08-18 kl. 18:16.
Citera
2014-08-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HGuderian
Jag och fyra arbetskamrater blev ofrivilligt strandade i Hamburg i slutet av juli vilket resulterade i besök på Atmos och Harmony. Kväll nummer ett (fredag) besökte vi Atmoas som jag varit på vid tre tillfällen tidigare. Som nämnts tidigare i tråden börjar Atmos bli smått slitet, men på intet sätt ofräscht eller skabbigt. Lokalerna fyller sin funktion. Besöket skedde en fredagkväll och utbudet var i minsta laget. Kanske 15, max 20 tjejer. Rumänskorna lyste med sin frånvaro, en gissning är att de rest hem på semester. Helt okej utseendemässig standard på de som var på plats dock, mestadels tyskor eller andra generationens invandrare.

Dag två )lördag) besökte vi Harmony. Det ligger en halvtimmes taxi från centrala Hamburg på landsbyggden. Väldigt gemytligt vid en å och exceptionellt fräscha, om än rätt små, lokaler. Ungefär samma storlek som Dolce Vita i Dusseldorf, om nu någin varit där. Uppskattningsvis 10 tjejer, vilket är aldelels för dåligt en lördagkväll. Hyfsad standard dock, en 9-10, ett par 7-8 och resten 5-6. Väldigt trevlig stämning och bra utbud i baren såväl som bra käk. Bara en sån sak som att de har Becks på fatöl.

En irriterande detalj som jag tycker blivit vanlig i Hamburg är att väldigt många tjänster är tillkommande. Det ska vara tilläggsbetalning för bbj osv. Detta resulterar i, förutom en viss fördyring (som jag kan leva med), en massa tråkigt köpslående; avtändande.

Hursomhaver, besöket i Hamburg visade att NRW är i särklass för oss som gillar mindre klubbar med avspänd och uppsluppen stämning och utan köpslående. Jag ska säga att mina preferenser avviker något från den genomsnittlige FKK-besökaren då jag tycker att Artemis, Acapulco och Frankfurtklubbarna blir för opersonliga och röriga.
Som du är inne på låter det som att det var få tjejer på klubbarna. Har inte koll på hur stora de är men hur skulle du säga att fördelningen mellan killar och tjejer var?
Citera
2014-08-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Som du är inne på låter det som att det var få tjejer på klubbarna. Har inte koll på hur stora de är men hur skulle du säga att fördelningen mellan killar och tjejer var?

På Atmos kanske fördelningen kille/tjej 2/5 och på Harmony 1/4. Jag har inte varit på FKK under tyska industrisemestern tidigare, min teori är att många tjejer passar på att ta ledigt då. På Harmony ser man på hemsida vilka som är i tjänst för stunden, just nu (måndag kl 19) endast åtta stycken, vilket är rätt bedrövligt.
Citera
2014-08-18, 19:20
Medlem
Citat:
På Atmos kanske fördelningen kille/tjej 2/5 och på Harmony 1/4. Jag har inte varit på FKK under tyska industrisemestern tidigare, min teori är att många tjejer passar på att ta ledigt då. På Harmony ser man på hemsida vilka som är i tjänst för stunden, just nu (måndag kl 19) endast åtta stycken, vilket är rätt bedrövligt.
Du menar tvärt om antar jag. Att det går 2,5 respektive 4 killar på varje tjej? Rätt kast och när det inte är mer än typ 10-15 tjejer lär det kunna bli lång väntan om man önskar något speciell. Utav 10 tjejer borde det inte vara mer än typ 3-4 man kan tänka sig om man inte börjar tulla på kraven på utseende, personkemi mm.
Citera
2014-08-18, 20:04
Medlem
Citat:
Var inne på sidan och tittade på Harmonys hemsida. Lite tjejer men grymt att de lägger upp dels vilka som jobbar men även övriga tjejer som brukar vara på klubben. Det borde fler ta efter.
Citera
2014-09-08, 08:25
Medlem
Någon som har koll på alkoholpriserna på Atmos och Harmony? Jag ids inte och sitta och sörpla cola hela kvällen när jag går på klubbar, men vet att det kan vara hutlöst dyrt på vissa ställen (t.ex. Artemis som tar €10 för en fingerborgstort glas med pilsner). Därför brukar jag normalt ta kosan till GT, World eller Mainhattan som erbjuder gratis bärsa, men är lite sugen på att dra till Hamburg just för tillgänglighetens skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in