2012-12-17, 15:19
Medlem
Hej jag funderar att köra ner till bordershop 18 eller 19 des först man är där kan man köra till Hamburg stanna en till 2 nätter där. Vill besöka Atmos Om någon som har tips om bra Hotell som man kan ta med flickor in? finns någon tråd om samkörning till Tyskland?
Citera
2012-12-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyhanare
Tack för denna mycket inspirerande rapport HunteRJ Och kan bara instämma med föregående talare; på ISG har de faktiskt helt rätt när de varnar för FKK-konceptet:
"don’t under estimate the addiction for this unique concept providing all the basic needs of a human being: lodging, food, sex and social interaction. Yes, if paradise exists, it looks probably like that: a feeling of total satisfaction in this high scale environment with all those young and beautiful naked girls ready to fulfil any fantasy…"
Får kanske också komplettera med en länk till FKK Atmos hemsida:
http://www.atmos-fkk.de/
´

Hahahahah, wellness and sauna club. fyfan va klockren
Citera
2012-12-18, 22:42
Medlem
attackhamsters avatar
Blir ju bra sugen att åka
Citera
2012-12-18, 23:34
Medlem
Ni som planerar åka till Atmos. Om ni e kräsna som mig åk vidare. Var bara en 9poängare när jag var där.
Sen lite hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer.. typ 6or.
Besök inte reeperbahn å tro att ni ska få ligga... dom lurar er bara på pengar.
Däremot Palace i Frankfurt fullt med 8-9 poängare å några 10poängare.
Knullade den snyggaste tjej jag nånsin knullat i palace frankfurt. Å jag har knullat ca 350tjejer.
Citera
2012-12-19, 00:29
Medlem
Inte för att jag planerar att åka dit i nuläget men kan man som 18 åring åka dit?
Citera
2012-12-26, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cartman82
Ni som planerar åka till Atmos. Om ni e kräsna som mig åk vidare. Var bara en 9poängare när jag var där.
Knullade den snyggaste tjej jag nånsin knullat i palace frankfurt. Å jag har knullat ca 350tjejer.

Du är min hero. Du är cool.
Citera
2012-12-26, 17:01
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
Inte för att jag planerar att åka dit i nuläget men kan man som 18 åring åka dit?

Går utmärkt. 18-årsgräns. Var beredd på att visa leg/pass.

Citat:
Ursprungligen postat av cartman82

Du hade mycket otur kan jag konstatera. Alla gånger jag varit där har det funnits mer är nog med 8/9/10 att välja bland. Men det är klart att jämfört med Palace så klarar sig inte många klubbar i jämförelsen. Får jag välja så tar jag också Palace, men att köra 98 mil bil extra (Hamburg/Frankfurt/Hamburg) det inte värt tycker jag. Så kasst är absolut inte utbudet på Atmos.
Angående "hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer" som det finns på varje klubb. Jag har märkt att på de klubbar jag besökt ofta där jag känner igen kvinnorna, så är många gånger kvinnorna med "hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer" mycket välbokade, under tiden som många snyggingar sitter utan jobb i baren och röker. Jag skulle aldrig välja dem, jag är för svältfödd på modellsnygga yngre förmågor. Men om man bor i Tyskland och knullat sig less på 10-poängare på klubbarna så kanske det är annat dom börjar locka...

F

Att Reeperbahn fortfarande får besökare är ett under. Alla som åker dit beskriver inget annat än rip-off efter rip-off trots det står nya "offer" ständigt på kö!
Citera
2012-12-28, 08:43
Medlem
tänkte åka dit om 3 veckor. Vilket hotell ska man bo i, helst nära.
Citera
2012-12-28, 10:08
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extractor8
tänkte åka dit om 3 veckor. Vilket hotell ska man bo i, helst nära.
Hotel Panorama, Harburger Ring 8-10, Harburg, 21073 Hamburg
Gångavstånd till Atmos, om man gillar att gå! :-)

Blue
Citera
2012-12-29, 10:56
Medlem
ja ska man till tyskland för å köpa sprit så kan jag nog hålla med om att atmos är okej. Men ska man åka till tyskland för att ligga ta ryanair till frankfurt. =) Tycker Frankfurt är bästa stället i världen. Alla snygga tjejer i Europa åker till tyskland för att jobba. Vart i Polen 2 gånger å hitta inga topptjejer där heller... Endast Frankfurt =)
Citera
2013-01-08, 12:42
Medlem
RuneRusks avatar
En fundering.
Vad gör man av pengarna under tiden man är där?
Gissar att man har en badrock eller liknande. Låser man in slantarna eller har i fickan?
Citera
2013-01-08, 13:12
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
En fundering.
Vad gör man av pengarna under tiden man är där?
Gissar att man har en badrock eller liknande. Låser man in slantarna eller har i fickan?

När du betalar inträde på de här klubbarna får du ett plastarmband som du har runt handleden med en nyckel fastsatt. Nyckeln går till två skåp, ett stort där du förvarar kläder, skor, väska etc., samt till ett litet skåp där du förvarar plånbok, nycklar, klocka etc. Efter att du haft sex med någon av tjejerna går ni till det lilla skåpet och där plockar du ut den summa du är skyldig henne och ger henne det, stoppar sedan tillbaka plånboken i det lilla värdeskåpet och låser igen.
Senast redigerad av BlueStar 2013-01-08 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in