Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
Inte för att jag planerar att åka dit i nuläget men kan man som 18 åring åka dit?

Går utmärkt. 18-årsgräns. Var beredd på att visa leg/pass.
Citat:
Ursprungligen postat av cartman82
Ni som planerar åka till Atmos. Om ni e kräsna som mig åk vidare. Var bara en 9poängare när jag var där.
Sen lite hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer.. typ 6or.
Besök inte reeperbahn å tro att ni ska få ligga... dom lurar er bara på pengar.
Däremot Palace i Frankfurt fullt med 8-9 poängare å några 10poängare.
Knullade den snyggaste tjej jag nånsin knullat i palace frankfurt. Å jag har knullat ca 350tjejer.

Du hade mycket otur kan jag konstatera. Alla gånger jag varit där har det funnits mer är nog med 8/9/10 att välja bland. Men det är klart att jämfört med Palace så klarar sig inte många klubbar i jämförelsen. Får jag välja så tar jag också Palace, men att köra 98 mil bil extra (Hamburg/Frankfurt/Hamburg) det inte värt tycker jag. Så kasst är absolut inte utbudet på Atmos.
Angående "
hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer" som det finns på varje klubb. Jag har märkt att på de klubbar jag besökt ofta där jag känner igen kvinnorna, så är många gånger kvinnorna med "
hängpattar eller tjockisar eller gamla tjejer" mycket välbokade, under tiden som många snyggingar sitter utan jobb i baren och röker. Jag skulle aldrig välja dem, jag är för svältfödd på modellsnygga yngre förmågor. Men om man bor i Tyskland och knullat sig less på 10-poängare på klubbarna så kanske det är annat dom börjar locka...
F
Att Reeperbahn fortfarande får besökare är ett under. Alla som åker dit beskriver inget annat än rip-off efter rip-off trots det står nya "offer" ständigt på kö!