Jag behver ett bra och simpelt verktyg att plocka ner sreamde filmer med. Till min windowsburk anvnder jag wm recorder, som fungerar jttebra.
Det finns ett stt att gra detta med hjlp av vlc, men det r mycket krngligt och det verkar som att man mste sitta o kolla p filmen medan vlc sparar ned den.
S, gra ider? Kanske rent av finns en plugin till firefox som jag inte knner till?
Den r sidan r dock konstig, av gon anledning kan jag itne kra filmerna embedded i sidan...
Jag kr flip4mac fr att kunna kra wmv ver huvudtaget, r jag hgerklickar p filmen i frga fr jag faktiskt et alternativ som r just "spara som", men det verkar dock inte funka...
Om Spara-knappen r gr och oklickbar nr du frsker spara en film r det fr att den har ett fr lngt namn. En mycket dum och irriterande bugg eftersom HFS+ klarar av 255 tecken lnga filnamn. Men dp om den och prova igen.
Det har ju kommit fler o fler siter med streamad film.
Mitt problem r att jag inte klarar att f fram URL-adresserna till filmerna
(fr att tex klistra in i WM-recorder)
Hur gr man?
OP W7, WL GC
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!