Svara
  • 1
  • 2
2007-11-04, 02:45
Medlem
anonymnoobs avatar
Kn: Hrig Man
Vikt: 65 kg(vldigt tunn)
Substans: Spice(Vanlig)
Setting: Hemma hos en polare p alkofest! massa karlar i soffor som sitter och dricker och delar med sig.

Rapport: Jag kommer till min polare med en flaska vin jag tiggt ihop av min morsa. Han hlsar mig vlkommen och jag tittar in i hans vardagsrum dr jag ser 3 andra mn sittandes och sippandes p sina diverse alkodrycker.

Jag slnger av mig jackan och drar in o stter mig med ett vinglas o hlsar p samtliga, jag slr ven upp en skvtt rtt i mitt glas. Jag smdricker och konverserar litet och d ser jag hur tv av mina kompisar str och skr i en pet flaska.

Jag frgar "Vad gr ni?" jag fr svaret "En bong" jag nickar precis som om jag vet vad dom menar. Efter en stund vandrar de tv ut p balkongen och jag ser rk, jag springer ut och frgar om jag fr smaka(gillar att festrka, speciellt eftersom jag hade smaken av pissvin i truten) Dom sger javisst! Och jag tar djupa bloss ur bongen och tycker det smakar vanlig tobak(det trodde jag ocks att det var).

Gick in och satte mig igen i soffan o slappnade av, blev lite snurrig och konstaterade att jag brjade visst bli lite full. Min polare kommer och lgger ngra skit dliga mamma dissar om hur han slr min mor blodig och har sex med hennes kalla lik, trots att jag r van vid hans skit dissar brjar jag okontrollerat att gapskratta, tycker det r s sjukt kul att jag nstan kvvs av mitt skratt.

Knner mig allmnt berusad och lycklig och efter festen snacka jag med min polare och sa "Fan va konstigt att jag skrattade t dina skitdissar!"

D svarade han "Det kanske var spicet?"
"Spicet?" "Ja, det du rkte?" "VAR INTE DET TOBAK?!?" "Nej det var lagligt knark, haha trodde du visste det" "Nej...men det var ju rtt kul?" "Jofan" "hmm.. ajja ha det gtt!" "Japp du med"

S tog vi farvll, detta efter bara 2 bloss p spicet, tiden jag "Trippade" har jag inte en aning om eftersom jag var full(tror jag) Jag ger den ett hgt betyg! hasch har aldrig fallit mig i smaken men detta var skit sknt!
Citera
2007-11-04, 02:49
Bannlyst
Trevligt.
Citera
2007-11-04, 02:54
Medlem
anonymnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
Trevligt.

Tack ska dock testa att kra mer, har bestllt frn SS, lr komma i veckan. Sen kanske jag skriver en knasigare rapport
Citera
2007-11-04, 22:26
Medlem
hockexxs avatar
vanligt spice har aldrig funkat p mig :/, dock s gav spice gold en trevlig skjuts . en matsked verglad tills jag hade ftt i mig fr mnga spliffar ^^
Citera
2007-11-04, 23:31
Medlem
Plastpses avatar
Akta s du inte OD:ear p det nsta gng. Man kan d.
Citera
2007-11-04, 23:33
Medlem
anonymnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Akta s du inte OD:ear p det nsta gng. Man kan d.

Jo det kan jag tnka mig, om man rker s mycket att man inte fr syra och kvvs till dds
Citera
2007-11-04, 23:35
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymnoob
Jo det kan jag tnka mig, om man rker s mycket att man inte fr syra och kvvs till dds
haha ja vem skulle inte d om man fr veta att man inte fr det?!
Citera
2007-11-04, 23:47
Medlem
Citat:
med en flaska vin jag tiggt ihop av min morsa

Gav mig ett gott skratt shr p kvllskvisten. Nej, serist. Vafan lgga upp en sn hr meningsls "tripprapport" dr du bara gr bort dig genom att inte ens veta vad en bong r fr ngot
Citera
2007-11-05, 00:04
Medlem
anonymnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keebab
Gav mig ett gott skratt shr p kvllskvisten. Nej, serist. Vafan lgga upp en sn hr meningsls "tripprapport" dr du bara gr bort dig genom att inte ens veta vad en bong r fr ngot

Uhm, korrektion! Jag evt vad en bong r(ger en sjlv)men jag hade aldrig sett den designen, den var fruktansvrd och jag vet att den r en smula lodig varav citationstecken "tripp"

PS. Kul att du tycker att man gr bort sig fr att man inte vet vad en bong r xD fenomenalt, tack fr det skrattet
Citera
2007-11-05, 00:12
Medlem
Citat:
Uhm, korrektion! Jag evt vad en bong r(ger en sjlv)men jag hade aldrig sett den designen, den var fruktansvrd och jag vet att den r en smula lodig varav citationstecken "tripp"

PS. Kul att du tycker att man gr bort sig fr att man inte vet vad en bong r xD fenomenalt, tack fr det skrattet

Ja, ska man skriva en tripprapport ska man fr det frsta skriva om ngot som man faktiskt TRIPPAR p. Om man dock vljer att skriva om ngot s meningslst som rka s borde man tminstone veta vad en bong r (vilket du nu vet, men som inte framkom i texten), fr att inte framst som en nnu strre idiot.

Ber om urskt om jag lter elak eller s, men jag hatar att folk jmt ska "trippa" p rka och stndigt mste dela med sig av deras OTROLIGT unika upplevelse
Citera
2007-11-05, 00:15
Medlem
anonymnoobs avatar
Men det var ju faktiskt ingen otrolig upplevelse? det sade jag aldrig? berttade endast vad spice gjorde med mig, sen att jag rkar gilla det r en annan sak. Men om du tycker tripprapporter p rka r skit s ls dom inte, men jag frstr ditt argument, fr att kunna trippa mste man f OEV/CEV och det kan jag hlla med om, men MODsen sger att detta betcknas som tripprapport s jag kallar det en tripprapport!!!
Citera
2007-11-05, 00:19
Medlem
h, det r bara fr att modsen r stenade konstant nej nu lmnar jag trden, peace.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in