2013-12-27, 02:46
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akva
µg står för microgram eller 1/1000000.
nej skall du väga µg något man inte gör eftersom det inte är en viktenhet utan en mängd enhet så är 1mg 0,001g.
tror du skall gå och lägga dig igen, du värkar ha ståt upp på fel sida.
Ja? Vad fan är det du syftar på? Har ju redan konstaterat vad mikrogram är flera gånger. Du motsäger ju bara dig själv - upptäckte du kanske Google efter dina två första inlägg? Har ju för fan redan sagt att 0,01g var 10mg vilket han frågade från början. "värkar" såm at ja ståt po fel sidda endo
Citera
2013-12-27, 13:59
Medlem
Det jag reagerade på var att det går att laga ett sånt jävla styr pga. att någon glömmer att sätta dit en nolla. Om du går tillbaka till ditt första inlägg så ser du att ditt sätt att ta upp det på inte är så trevligt. Men du har säkert aldrig skrivit fel så förlåt mig, min gud du allsmäktige skapare.
Citera
2013-12-27, 19:36
Medlem
who-s avatar
4mg xanor och 10 mg stesolid blir en nice kväll
Kanske lika bra att skippa buprenofin ikväll.
Citera
2013-12-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Haha roligt att läsa faktiskt
Haha 2st stavar nere kommer bli en mysig kväll har jag på känn ölen på kylning osså
Senast redigerad av Flexarn30 2013-12-27 kl. 20:33. Anledning: mer text
Citera
2013-12-27, 20:36
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Haha 2st stavar nere kommer bli en mysig kväll har jag på känn ölen på kylning osså

Låter härligt det! Själv blir det att röka cannabis så det hela blir en aning skönare
Citera
2013-12-27, 21:04
Medlem
Citat:
Låter härligt det! Själv blir det att röka cannabis så det hela blir en aning skönare
Blanda är roligast ha en trevlig men lugn kväll
Citera
2013-12-28, 13:42
Medlem
Helli folk,
En väldigt snabb och urgent fråga.
Vilka receptfria tabletter/hälsopiller ser u likhet ut ned din blå små Ksalol utan skåra&/inprint?

Tack!
Citera
2013-12-28, 19:50
Medlem
Sista natten på tjack recet, ska bli skönt att landa i morgon på 10mg X
Citera
2013-12-28, 23:31
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Sista natten på tjack recet, ska bli skönt att landa i morgon på 10mg X

Kommer bli en nice landning!
Citera
2013-12-29, 00:09
Medlem
Citat:
Kommer bli en nice landning!

Tog nys 5mg x börjar bli skön i huvudet, piss nojan är borta nu i alla fall hehe.. Ska vänta 1tim sen ta 5mg till. Sen hoppas jag på att jag komma somna. Finns inget bättre än att landa på x efter tjack rece. Alla järnspöke borta nu.
Citera
2013-12-29, 00:34
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Tog nys 5mg x börjar bli skön i huvudet, piss nojan är borta nu i alla fall hehe.. Ska vänta 1tim sen ta 5mg till. Sen hoppas jag på att jag komma somna. Finns inget bättre än att landa på x efter tjack rece. Alla järnspöke borta nu.

Håller med dig! Skönt att du mår soft.
Jag brukar landa på xanor, stilnoct och cannabis då mår man
Citera
2013-12-29, 13:33
Medlem
sveningmars avatar
Någon mer än jag som blir skit trött och bara däckar av xanor? På alla andra benz blir jag tvärt om, blir pigg och får lust att göra saker osv. Inte ens imovan och flunizar blir jag minsta trött på som är till för sömnen, men somnar om jag lägger mig. Men på xanor går det inte att vara vaken.

Jag kan jobba på 4-5mg flunizar som ska vara starkaste benzot utan problem tex, men för någon vecka sen slängde jag i mig en xanor depå på morgonen och tänkte att de skulle vara lugnt då depåeffekten skulle vara många timmar. Men efter en timme eller något kunde jag knappt hålla ögonen öppna, saker ramlade ur händerna och jag gick helt vingligt så fick dra hem illa kvickt och däcka.

Igår kväll däckade jag kl 8 på kvällen efter 1mg bara och lite gräs och jag var inte alls trött innan. Hur fan kan jag bli så trött på enbart xanor? Jag hinner ju knappt ens få den sköna effekten av benzot innan jag somnar.

Hata xanor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in