2019-03-29, 13:53
Medlem
Hardways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heisenberg99
Någon som testat alprazolam pcd 1mg från fra stada och kan säga om dom är av bra kvalite?

Funkar prima. Bra kvalité.
Citera
2019-03-29, 18:03
Medlem
-spitzlix-s avatar
Har dragit tjack, rökt brunt å druckit cider, öl å grogg i 24 timmar nu. Kanske dragit i mig 0.9g dunder tjack å har 0.6g kvar. Har även xanor stavar 2&3mg, safe att fortsätta dricka sen ta 1-2mg alprazolam imorgon bittk å röka för sömnen?
Citera
2019-03-29, 18:22
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Har dragit tjack, rökt brunt å druckit cider, öl å grogg i 24 timmar nu. Kanske dragit i mig 0.9g dunder tjack å har 0.6g kvar. Har även xanor stavar 2&3mg, safe att fortsätta dricka sen ta 1-2mg alprazolam imorgon bittk å röka för sömnen?
Jag vill inte vara den som garanterar något. Men jag har gjort rejält mycket värre blandningar utan tolerans. Var inte ens myndig så det kanske var orsaken till mitt bristande omdöme, eller så var det helt enkelt alprazolamen.
Den värsta gången var 100st från fredag-söndag med kanske en halvliter sprit varje dag. Svårt att minnas riktigt.

Men du har väl lite tolerans till benso? Är svårt att säga då jag inte vet hur mycket du druckit.

1-2mg alprazolam är en relativt låg dos ändå i missbrukssammanhang. I värsta fall får du väl dra lite tjack tills alkoholen går ur om du är orolig.

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Ja du, det där inlägget tyder på att du har fått i dig tillräckligt för att klara av en tågresa.
Hahah, jag har en känsla av att det blev några fler. ”Benson fungerar ju inte”.
Senast redigerad av caeco 2019-03-29 kl. 18:26.
Citera
2019-03-29, 18:35
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Men du har väl lite tolerans till benso? Är svårt att säga då jag inte vet hur mycket du druckit.

1-2mg alprazolam är en relativt låg dos ändå i missbrukssammanhang. I värsta fall får du väl dra lite tjack tills alkoholen går ur om du är orolig.

Hahah, jag har en känsla av att det blev några fler. ”Benson fungerar ju inte”.
Jodå lite tolerans har jag. Druckit 2st 4.5% cider, en grogg med osäker blandning, 9st starköl.
Citera
2019-03-29, 18:51
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jodå lite tolerans har jag. Druckit 2st 4.5% cider, en grogg med osäker blandning, 9st starköl.
Så en rejäl fylla alltså. Jag skulle enligt egen erfarenhet säga att det är lugnt. För flera år sedan så tog jag en del amfetamin, främst för studier men blev ibland vid fest. Brukar dricka 30-50 cl på en kväll. Slänga i mig 3-5mg alprazolam för att somna. Farligt att lyssna på anekdoter dock.
Citera
2019-03-30, 19:24
Medlem
Jag ska läggas in för byte av en Mao till maoi om en vecka. Jag undrar, jag har xanor på recept. Den kommer inte räcka, det jag har kvar alltså. Får jag mer där när jag får panikångest eller struntar dem i sånt?
Citera
2019-03-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexialexi
Jag ska läggas in för byte av en Mao till maoi om en vecka. Jag undrar, jag har xanor på recept. Den kommer inte räcka, det jag har kvar alltså. Får jag mer där när jag får panikångest eller struntar dem i sånt?
Är det tänkt att räcka enligt ditt recept eller har du använt dom mera?
Citera
2019-03-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Är det tänkt att räcka enligt ditt recept eller har du använt dom mera?

Den har inte givit mig någon tidsgräns. Jag har fått när jag behövt för att mina tabletter är så svaga.
Citera
2019-03-30, 20:32
Medlem
Citat:
Den har inte givit mig någon tidsgräns. Jag har fått när jag behövt för att mina tabletter är så svaga.

Men tar 3mg utspritt på en dag om den är dålig. Annars inget.
Citera
2019-03-31, 07:22
Medlem
caecos avatar
Citat:
Se till att vända dig din till vanliga läkare. Det går troligtvis bra när du blir inlagd, men man vet aldrig vem man stöter på.
Citera
2019-03-31, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Se till att vända dig din till vanliga läkare. Det går troligtvis bra när du blir inlagd, men man vet aldrig vem man stöter på.

Min läkare jobbar på öppenvården och inte varje vecka. Det som är problemet vill inte ligga där inne och gråta av ångest.. har fått 3mg per dag nu pga en tung period. Jag måste sluta tvärt om jag ska ha något kvar. Jag som vill komma tillbaka med det som behovsmedicin igen. Det var så bra. Paketet kunde hålla i månader. Nu håller det i två veckor senaste månaden mkt som hänt i livet som gjort att detta hänt.
Citera
2019-03-31, 16:20
Medlem
knappast svårt att få tag på om det nu är kris...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in