2007-11-09, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
fick ett gäng sådana för ett tag sen åxå... små vita fyrkantiga med en skåra..och dom funkade bra tror lätt dom innerhåller 2mg..
2,2mg ska dom tydligen innehålla, kinesiska.
Citera
2007-11-09, 18:37
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Dessa har jag oxå hört om, aldrig testat eller ens sett dock.
Citera
2007-11-09, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej dom e bra, bästa benzon!

När de kom så stod det i reklamen: xanor är en förfining av marknadens förekommande benzodiazepiner.
Och det stämmer, de är starkare, 1mg motsvarar 20 mg valium/stesolid, och en mycket kortare halveringstid.
Citera
2007-11-09, 22:26
Medlem
alprazolam är bäst
Citera
2007-11-09, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre

Jo fast det håller ajg inte med om alls, kan itne ens jämföra dom med vanliga 2mg xanor. Så starka är dom inte även fast man önskar de..

F.ö. så tycker ja alprazolam bara e bra i förebyggande syfte för panikångest, när jag mådde som sämst var dom hur bra som helst i detta syfte. Effekten smackar helt klart på snabbt o man känner sig oövervinlig psykisikt, jag iaf.

Nu på slutet överväger inte fördelarna, nackdelarna... med xanor (minnet osv), funderar på trappa ner benson helt. lättare sagt än gjort dock.
Citera
2007-11-10, 00:02
Medlem
Pirats avatar
Ja alprazolam är helt klart en av dom bästa benzodiazepinera, man har inga problem så länge man äter dom, men det e fan inte kul när man vill sluta med dom har aldrig vart så jobbigt att sluta med nån drog som med xanor.
Citera
2007-11-10, 00:45
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Ja alprazolam är helt klart en av dom bästa benzodiazepinera, man har inga problem så länge man äter dom, men det e fan inte kul när man vill sluta med dom har aldrig vart så jobbigt att sluta med nån drog som med xanor.

Nej jag tycker att det räcker med någon veckas dagligt medicinsktbruk sedan känner av det. Väldigt milt men ändå.
Citera
2007-11-10, 00:49
Medlem
Alprazolam ligger alltid närmast hjärtat hehe!
Får ett euforiskt rus av dessa vilket jag inte får av någon annan bensodiazepin.
Citera
2007-11-11, 00:40
Bannlyst
Kuberna kan mycke väl innehålla 2.2mg har haft stavar och kuber nu en tid klart man märker inte av dom 0.2mg så men kan säga att där är 2mg i kuberna
im happy
Citera
2007-11-11, 03:16
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uglan
Alprazolam ligger alltid närmast hjärtat hehe!
Får ett euforiskt rus av dessa vilket jag inte får av någon annan bensodiazepin.
Samma här!
Citera
2007-11-11, 12:09
Medlem
Avgrunds avatar
kopte just 60 xanor 1or for 120spann i tailand
Citera
2007-11-11, 12:34
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
kopte just 60 xanor 1or for 120spann i tailand
Hur fan går de me jonket när du är i Thailand?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in